چه محصولات دیجیتالی در کالامارکت به فروش می‌رسد؟

آیا تا به حال به تغییر لوازم منزلتان فکر کرده‌اید؟ به دنبال یخچال یا ماشین ظرفشویی جدید هستید یا به یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ جدید نیاز دارید اما با محدودیت مالی مواجه هستید؟ اگر دوست دارید لوازم صوتی و تصویری خود را عوض کنید یا آنها را ارتقاء دهید و بودجه کمی دارید، […] منبع خبر چه محصولات دیجیتالی در کالامارکت به فروش می‌رسد؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  3
چه محصولات دیجیتالی در کالامارکت به فروش می‌رسد؟

آیا تا به حال به تغییر لوازم منزلتان فکر کرده‌اید؟ به دنبال یخچال یا ماشین ظرفشویی جدید هستید یا به یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ جدید نیاز دارید اما با محدودیت مالی مواجه هستید؟ اگر دوست دارید لوازم صوتی و تصویری خود را عوض کنید یا آنها را ارتقاء دهید و بودجه کمی دارید، حتماً به کالامارکت مراجعه کنید. با وام‌های بدون دردسر و بدون نیاز به ضامن، می‌توانید اقلام مورد نظر خود را با اقساط آسان خریداری کنید. برای آشنایی با برنامه جامع و کاربردی کالامارکت و مزایای خرید از آن، ادامه مطلب را بخوانید!

معرفی کالامارکت

کالامارکت یک بازار آنلاین است که در آن می‌توانید مجموعه وسیعی از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی را از فروشندگان مورد اعتماد بیابید. با امکان پرداخت اقساطی می‌توانید اجناس باکیفیت را با ضمانت خریداری کنید. مهم نیست در کجای ایران هستید، با خرید گوشی موبایل از کالامارکت یا هر آنچه که از این فروشگاه نیاز دارید، تنها چند کلیک فاصله دارید. علاوه بر این، سفارشات شما در عرض ۷ روز مستقیماً درب منزل تحویل داده می‌شود.

خرید اقساطی بدون ضامن

تخصص کالامارکت در خرید اقساطی است، از طریق این مارکت پلیس جامع، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به ضامن، کالا را خریداری کنند. برای خرید اقساطی، کافی است از یکی از شرکت‌های وام‌دهنده همکار کالامارکت درخواست وام بدهید. فرآیند تأیید وام سریع است و معمولاً بیش از ۱۰ روز طول نمی‌کشد. پس از تایید، می‌توانید از وجوه وام برای خرید انواع محصولات دیجیتال و لوازم خانگی استفاده کنید که دوره بازپرداخت آنها بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است.

یک تجربه خرید سریع و بدون دردسر

بسیاری از مسافران از قبل با سفرمارکت آشنا هستند که به دلیل خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و تورهای مسافرتی شناخته شده است. سفرمارکت با تکیه بر موفقیت و تعهد خود به رضایت مشتری کالامارکت را راه‌اندازی کرده است که باعث سهولت خرید اسپیکر و بلندگو از کالامارکت یا سایر لوازم دیجیتال از این فروشکاه شده است.

اگر به دلیل محدودیت بودجه خرید خود را به تعویق انداخته‌اید، کالامارکت انتخاب مطمئن شما برای تحویل سریع محصولات مورد نظر شما در عرض هفت روز است. خرید اقساطی نه‌تنها شما را از نوسانات قیمت مصون می‌دارد، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا با بهترین هزینه آنچه را که نیاز دارید، به دست آورید.

مزایای خرید در کالامارکت

مزایای بی‌شمار خرید در کالامارکت، بسیاری از افرادی را که به دنبال لوازم خانگی و سایر لوازم ضروری هستند، جذب می‌کند. در ادامه به برخی از مزایای مهم این پلتفرم اشاره می‌کنیم:

۱. تراکنش امن: وبسایت کالامارکت مجهز به نشان اعتماد الکترونیکی (ایماد) است که امنیت تراکنش‌ها و پرداخت‌های شما را تضمین می‌کند.

۲. پشتیبانی آنلاین: در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در هنگام خرید، تیم پشتیبانی آنلاین کالامارکت هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد در دسترس است.

۳. راحتی‌: اگر زمان کوتاهی برای خرید محصول مورد نظر خود دارید یا از فروشگاه‌هایی که محصولات خاصی را حمل می‌کنند دور هستید، خرید در کالامارکت یک راه‌حل مناسب ارائه می‌دهد.

۴. قوانین کنسلی: اگر نظر خود را در مورد خرید تغییر دادید و می‌خواهید آن را کنسل کنید، شما حداکثر 7 روز فرصت دارید تا هر محصولی را که به صورت آنلاین از کالامارکت خریداری کرده‌اید را بازگردانید.

۵. همکاری با برندهای مورد اعتماد: نگران کیفیت کالای مورد نظرتان هستید؟ کالامارکت دارای طیف گسترده‌ای از محصولات برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی است که اصالت و اطمینان را در هر خرید تضمین می‌کند.

۶. اخذ کارمزد کم برای بازپرداخت وام: هنگام خرید خرید لپ تاپ از کالامارکت یا سایر کالاها، می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنیاز خود را بخرید. کارمزد بسیار ناچیزی برای اخذ وام از این پلتفرم اخذ می‌شود.

۷. پرداخت‌ به طرق گوناگون: می‌توانید برای خریدهای خود از کالامارکت وام دریافت کنید و آن را در 6 تا 18 قسط بازپرداخت کنید، به این ترتیب کالامارکت، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که بودجه کمی دارند.

۸. ارسال به سراسر کشور: مهم نیست کجا هستید، کالامارکت محصولات خریداری‌شده شما را مستقیماً درب منزل تحویل می‌دهد.

نحوه خرید اقساطی از کالامارکت

برای خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود از کالامارکت مراحل زیر را انجام دهید:

۱. برای درخواست وام به سایت «مانیسا» مراجعه کنید. چک صیاد بنفش برای درخواست وام الزامی است.

۲. با وارد کردن kalamarket.com در نوار آدرس مرورگر خود به وب‌سایت کالامارکت بروید.

۳. با استفاده از شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کنید.

۴. محصولات مختلف موجود در کالامارکت را مرور کنید و موردی را که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید.

۵. هنگام انتخاب روش پرداخت، پرداخت اعتباری را انتخاب کنید و از وام خود استفاده کنید.

محصولات ارائه شده در کالامارکت

کالامارکت طیف گسترده‌ای از محصولات را برای رفع نیازهای متنوع مشتریان ارائه می‌دهد. در دسته کالاهای دیجیتال، برندهای معروفی مانند اپل، سامسونگ، ایسوس و شیائومی را خواهید دید که شامل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و کنسول‌های بازی می‌شوند. بخش صوتی و تصویری شامل تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی پیشرفته از برندهای داخلی و بین‌المللی است. قبل از خرید تلویزیون از کالامارکت، می‌توانید انواع برندها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

علاوه بر این، کالامارکت مجموعه‌ای جامع از لوازم خانگی و آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد که از تولیدکنندگان معتبر با تضمین کیفیت تهیه شده است. برای علاقه‌مندان به فلزات گران‌بها، کالامارکت امکان خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در اوزان مختلف با اطمینان از اصالت را ارائه می‌دهد.

کالامارکت با حذف نیاز به ضامن، فرآیند خرید اقساطی را ساده‌تر و روند اخذ وام را برای اکثر مشتریان آسان‌تر کرده است. هدف این پلتفرم ارائه یک تجربه خرید راحت و یکپارچه از طریق ارائه محصولات متنوع و روش‌ها پرداخت گوناگون است.

کلام آخر

کالامارکت یک بازار آنلاین قابل اعتماد و کاربردی است که در آن می‌توانید کالاهای صوتی، تصویری، الکترونیکی و لوازم خانگی را به صورت اقساطی مستقیماً از فروشندگان مورد اعتماد خود خریداری کنید. سفارشات شما ظرف ۷ روز تحویل داده خواهد شد. کالامارکت با امکان دریافت وام و شرایط بازپرداخت آن از ۶ تا ۱۸ ماه راه حلی مناسب برای خرید محصولات مختلف از جمله تلفن همراه، لپ‌تاپ، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، کنسول بازی و غیره ارائه می‌دهد.

salb-techna

منبع خبر چه محصولات دیجیتالی در کالامارکت به فروش می‌رسد؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow