درخواست شرکت WP Engine برای مسدودنشدن منابع وردپرس

شرکت WP Engine با طرح دعوی حقوقی، از دادگاه درخواست کرده است تا مت مولنبرگ، یکی از بنیان‌گذاران وردپرس را از مسدودکردن دسترسی این شرکت به منابع وردپرس بازدارد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت WP Engine از دادگاه درخواست کرده است که مدیرعامل اتوماتیک (Automattic)، مت مولنوگ (Matt Mullenweg) را از اقداماتش برای مسدود‌کردن دسترسی این شرکت […] نوشته درخواست شرکت WP Engine برای مسدودنشدن منابع وردپرس اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  5
درخواست شرکت WP Engine برای مسدودنشدن منابع وردپرس

شرکت WP Engine با طرح دعوی حقوقی، از دادگاه درخواست کرده است تا مت مولنبرگ، یکی از بنیان‌گذاران وردپرس را از مسدودکردن دسترسی این شرکت به منابع وردپرس بازدارد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت WP Engine از دادگاه درخواست کرده است که مدیرعامل اتوماتیک (Automattic)، مت مولنوگ (Matt Mullenweg) را از اقداماتش برای مسدود‌کردن دسترسی این شرکت به منابع وردپرس بازدارد. در درخواستی برای صدور حکم مقدماتی که روز جمعه علیه اتوماتیک و مولنوگ ثبت شده، این پلتفرم میزبانی ثالث تلاش می‌کند تا دسترسی خود را به منابع WordPress بازیابی کند و کنترل افزونه‌ای را دوباره به‌دست آورد که از آن گرفته شده بود.

شرکت WP Engine در یک دعوی حقوقی، از دادگاه درخواست کرده است تا مت مولنبرگ، یکی از بنیانگذاران وردپرس، را از مسدود کردن دسترسی این شرکت به منابع وردپرس بازدارد.

ورج می‌نویسد که در این دادخواست، WP Engine اعلام کرده که است به‌دلیل اقدامات مولنوگ و اتوماتیک با ضررهای جبران‌ناپذیری از‌جمله از‌دست‌دادن مشتریان و کاهش سهم بازار و تخریب اعتبار شرکت مواجه شده است. این شرکت افزوده است که تنها چند روز پس از آنکه مولنوگ در ۲۶ سپتامبر WP Engine را به‌عنوان «سرطان» برای جامعه WordPress توصیف کرد، شاهد افزایش ۱۴ درصدی در درخواست‌های لغو مشتریان بین تاریخ‌های ۲۶ تا ۳۰ سپتامبر بوده است.

WP Engine در این درخواست تأکید کرده است که دادگاه باید عملیات را به وضعیت اولیه پیش از آغاز این اختلاف بازگرداند. این شرکت از نگرانی توسعه‌دهندگان نیز خبر داده است که نگران هستند مبادا هدف بعدی کمپین‌های مولنوگ قرار بگیرند یا با درخواست‌های اخاذی مواجه شوند یا افزونه‌هایشان مصادره شود. این دادخواست هشدار داده است که تلاش‌های ناشیانه متهمان خطرهای امنیتی را برای کل جامعه وردپرس افزایش داده است.

این اختلاف می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای بر بازار میزبانی و توسعه افزونه‌های WordPress بگذارد؛ چرا که توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارهای مشابه نگران هستند که اقدامات اتوماتیکباعث افزایش خطرهای امنیتی و محدودیت‌های بیشتر شود.

نوشته درخواست شرکت WP Engine برای مسدودنشدن منابع وردپرس اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow