دسترسی رایگان به تولید تصویر هوش مصنوعی با DALL-E 3

OpenAI دسترسی به ابزار تولید تصویر با مدل DALL-E 3 را برای کاربران رایگان ChatGPT فراهم کرده است. پیش‌از‌این، این قابلیت فقط برای کاربران پولی در‌دسترس بود. به‌گزارش تک‌ناک، OpenAI اعلام کرد که به کاربران رایگان ChatGPT امکان می‌دهد تا روزانه دو تصویر با مدل DALL-E 3 ایجاد کنند. در سپتامبر گذشته، این شرکت DALL-E... نوشته دسترسی رایگان به تولید تصویر هوش مصنوعی با DALL-E 3 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
دسترسی رایگان به تولید تصویر هوش مصنوعی با DALL-E 3

OpenAI دسترسی به ابزار تولید تصویر با مدل DALL-E 3 را برای کاربران رایگان ChatGPT فراهم کرده است. پیش‌از‌این، این قابلیت فقط برای کاربران پولی در‌دسترس بود.

به‌گزارش تک‌ناک، OpenAI اعلام کرد که به کاربران رایگان ChatGPT امکان می‌دهد تا روزانه دو تصویر با مدل DALL-E 3 ایجاد کنند. در سپتامبر گذشته، این شرکت DALL-E 3 را راه‌اندازی کرد که در ابتدا فقط برای کاربران پولی ChatGPT پلاس در‌دسترس بود.

ورج می‌نویسد که یکی از بهبودهای مهم DALL-E 3 این است که ChatGPT می‌تواند دستورالعملی برای خلق تصویر ارائه دهد که ایجاد تصاویر را آسان‌تر می‌کند. به‌عنوان مثال، امیلیا دیوید، یکی از خبرنگاران وب‌سایت ورج، سال گذشته نوشت:

در دمویی برای وب‌سایت ورج، آدیتا رامش، پژوهشگر ارشد و سرپرست تیم DALL-E، از ChatGPT درخواست کرد تا در طراحی لوگو رستورانی کوهستانی به وی یاری رساند. ChatGPT سپس دستورالعمل گسترده‌تری تولید کرد که به ارائه‌ی چهار گزینه به‌وسیله‌ی مدل DALL-E منجر شد.

قابلیت تولید تصویر با مدل DALL-E 3 را برای کاربران رایگان ChatGPT

OpenAI اعلام کرده است که قابلیت تولید تصویر با استفاده از مدل DALL-E 3 به‌تدریج در حال انتشار است‌؛ اما احتمال دارد دسترسی به آن فقط برای برخی کاربران فعال شده باشد.

امروز، برای اخبار فنی مرتبط با OpenAI روز شلوغی بوده است؛ چراکه این شرکت ارزیابی ایمنی مدل زبانی GPT-4o خود را منتشر و فردی جدید را به هیئت‌مدیره‌ی خود اضافه کرد. همچنین سم آلتمن، مدیرعامل این شرکت، نامه‌ای از دموکرات‌های کنگره دریافت کرد که خواستار پاسخ درباره‌ی سابقه‌ی ایمنی OpenAI بودند.

نوشته دسترسی رایگان به تولید تصویر هوش مصنوعی با DALL-E 3 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow