برگزاری رویداد Intel Innovation به سال ۲۰۲۵ موکول شد

برگزاری رویداد Intel Innovation به‌دلیل مشکلاتی مانند اخراج گسترده‌ی کارمندان و شرایط نامشخص در بازار، به سال ۲۰۲۵ موکول شد. به‌گزارش تک‌ناک، اینتل به شرکت‌کنندگان رویداد Intel Innovation که قرار بود اواخر سپتامبر برگزار شود، اطلاع داده که این رویداد به سال ۲۰۲۵ موکول شده است. این تصمیم پس‌از‌آن اتخاذ شد که تیم آبی در... نوشته برگزاری رویداد Intel Innovation به سال ۲۰۲۵ موکول شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
برگزاری رویداد Intel Innovation به سال ۲۰۲۵ موکول شد

برگزاری رویداد Intel Innovation به‌دلیل مشکلاتی مانند اخراج گسترده‌ی کارمندان و شرایط نامشخص در بازار، به سال ۲۰۲۵ موکول شد.

به‌گزارش تک‌ناک، اینتل به شرکت‌کنندگان رویداد Intel Innovation که قرار بود اواخر سپتامبر برگزار شود، اطلاع داده که این رویداد به سال ۲۰۲۵ موکول شده است.

این تصمیم پس‌از‌آن اتخاذ شد که تیم آبی در آخرین فصل مالی خود ضرر کرد و باعث اخراج گسترده‌ی کارکنان و کاهش شدید ارزش سهام و چشم‌انداز تجاری ناامیدکننده شد.

درضمن، اینتل با مشکلات مربوط به پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. انتظار نمی‌رود این تعویق تأثیری بر برنامه‌های عرضه‌ی محصولات اینتل در سال جاری بگذارد.

اینتل در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم رویداد Intel Innovation که قرار بود در سپتامبر برگزار شود، تا سال ۲۰۲۵ به‌تعویق بیندازیم. برای بقیه‌ی سال ۲۰۲۴، به برگزاری رویدادهای کوچک‌تر و هدفمندتر و وبینارها و گردهمایی‌ها در سراسر جهان ازطریق رویدادهای Intel Connection و Intel AI Summit ادامه خواهیم داد و در سایر رویدادهای صنعت نیز حضور خواهیم داشت.

اینتل در بیانیه‌ای به PCMag گفت که با‌توجه‌به نتایج مالی و چشم‌انداز چالش‌برانگیز برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴، این شرکت مجبور شد تا برخی تصمیمات سخت را اتخاذ کند؛ زیرا به‌دنبال تطبیق ساختار هزینه‌های خود و ارزیابی نحوه‌ی بازسازی موتور پایدار رهبری فناوری پردازش است.

رویداد نوآوری اینتل

شایان ذکر است که بخش بازاریابی اینتل در آستانه‌ی کاهش شدید نیرو است که سازمان‌دهی رویدادهای بزرگ را دشوار می‌کند. اینتل ممکن است نیروی انسانی کافی برای اجرای رویدادی در مقیاس بزرگ نداشته باشد.

تامزهاردور می‌نویسد که رویدادهای Intel Innovation برای تحلیلگران و مشتریان و توسعه‌دهندگان مهم هستند. بااین‌حال به‌دلیل اینکه آن‌ها می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی شرکت کسب کنند، این رویدادها برخلاف انجمن توسعه‌دهندگان اینتل (IDF) در گذشته، دقیقاً برای عرضه‌ی محصولات بزرگ طراحی نشده‌اند.

آنچه احتمالاً برای عموم مردم مهم‌تر است، به‌روزرسانی‌های وضعیت اینتل و نمایش محصولات نسل بعدی، مانند نمایش کامپیوتر شخصی با پردازنده‌ی پنتر لیک (Panther Lake) در سال ۲۰۲۵ است.

با‌این‌حال، تأخیر در رویداد Intel Innovation در سال ۲۰۲۴ به‌معنای تعویق محصولات شرکت نیست. حداقل تاکنون اینتل تغییری در برنامه‌هایش درزمینه‌ی معرفی پردازنده‌های لپ‌تاپ لونار لیک (Lunar Lake) (در اوایل سپتامبر) و پردازنده‌های دسکتاپ‌ ارو لیک (Arrow Lake) و پردازنده‌های مراکز داده Xeon 6 Granite Rapids و Xeon 6 Sierra Forest اعلام نکرده است.

نوشته برگزاری رویداد Intel Innovation به سال ۲۰۲۵ موکول شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow