دفاع تمام قد بتسدا از بازی Starfield

تیم توسعه‌دهنده شرکت بتسدا از آخرین اثر خود به شدت دفاع و اعلام کرده که بازی Starfield دارای جامعه‌ طرفداران خاص خود است. به گزارش تک‌ناک، بازی Starfield به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین بازی نقش‌آفرینی بتسدا معرفی شده بود، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. با وجود استقبال نه‌چندان خوب در زمان عرضه، جدیدترین DLC این بازی […] نوشته دفاع تمام قد بتسدا از بازی Starfield اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
دفاع تمام قد بتسدا از بازی Starfield

تیم توسعه‌دهنده شرکت بتسدا از آخرین اثر خود به شدت دفاع و اعلام کرده که بازی Starfield دارای جامعه‌ طرفداران خاص خود است.

به گزارش تک‌ناک، بازی Starfield به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین بازی نقش‌آفرینی بتسدا معرفی شده بود، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. با وجود استقبال نه‌چندان خوب در زمان عرضه، جدیدترین DLC این بازی هم به فهرست بلندبالای ناکامی‌های آن اضافه شده است.

با وجود این به نقل از سایت tech4gamers، تیم بتسدا از کار خود راضی است و اعتقاد دارد می‌توان آن را هم‌سطح با دیگر عناوین بزرگ این استودیو مانند: Elder Scrolls و Fallout طبقه‌بندی کرد.

بتسدا به طور کامل از بازی Starfield دفاع می‌کند

آخرین بازی بتسدا به موضوع بحث‌های بسیاری تبدیل شده است. بسیاری از گیمرها آن را نسبت به عناوین قبلی این استودیو کمتر جذاب می‌دانند، اما تیم توسعه‌دهنده از آن حمایت می‌کند.

به گفته امیل پاگلیارولو، مدیر طراحی، این سری شخصیت منحصربه‌فردی دارد و به اندازه کافی هویت خاص خود را برای رقابت با Elder Scrolls و Fallout پیدا کرده است.

وی در این باره می‌گوید که Starfield تجربه‌ای متمایز ارائه می‌دهد که در هیچ جای دیگری نمی‌توان مانند آن را یافت. او بیان می‌کند که این بازی، تجربه کاوش در دنیای Skyrim را در چندین سیاره تقسیم کرده و این همان موضوعی است که بسیاری از طرفداران خواهان آن هستند.

هرچند او تجربه این بازی علمی-تخیلی را بهتر از آثار گذشته نمی‌داند، اما موقعیت خاص آن را تصدیق می‌کند.

در آینده، طرفداران می‌توانند انتظار پشتیبانی مداوم از هر سه سری بازی را داشته باشند. بازی Starfield قرار است پس از Shattered Space یک DLC بزرگ دیگر نیز دریافت کند و به‌روزرسانی‌های مختلفی نیز برای بهبود تجربه بازی ارائه خواهد شد.

نوشته دفاع تمام قد بتسدا از بازی Starfield اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow