دموی بازی Commandos: Origins برای PC و Xbox Series S|X منتشر شد

استودیوهای Kalypso Media و Claymore Game Studios اعلام کردند که دموی بازی Commandos: Origins تنها برای PC و Xbox Series S|X منتشر شده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از wccftech، در این نسخه آزمایشی، بازیکنان در نقش دو شخصیت نمادین، یعنی Green Beret و Marine، قرار می‌گیرند و به قلب جنگ‌های تاکتیکی می‌روند. […] نوشته دموی بازی Commandos: Origins برای PC و Xbox Series S|X منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
دموی بازی Commandos: Origins برای PC و Xbox Series S|X منتشر شد

استودیوهای Kalypso Media و Claymore Game Studios اعلام کردند که دموی بازی Commandos: Origins تنها برای PC و Xbox Series S|X منتشر شده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از wccftech، در این نسخه آزمایشی، بازیکنان در نقش دو شخصیت نمادین، یعنی Green Beret و Marine، قرار می‌گیرند و به قلب جنگ‌های تاکتیکی می‌روند. وظیفه آنها تخریب یک سیستم رادار پیشرفته آلمانی است، که مسئول افزایش ناگهانی تلفات نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا (RAF) می‌باشد.

مهارت کاراکتر Green Beret با چاقوی رزمی و Colt M1911 است، اما گاهی از یک دستگاه صدا برای منحرف کردن سربازان و عبور مخفیانه از کنار آنها نیز استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، کاراکتر Marine دقت بالایی در پرتاب چاقو دارد و با استفاده از یک سنگ ساده، حواس نگهبانان را پرت می‌کند.

انتشار دموی بازی Commandos: Origins برای PC و Xbox Series S|X

اتفاقات دموی بازی Commandos: Origins در جزایر کانال در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و مأموریت Operation: Prelude را به عنوان نگاهی اجمالی به مکانیک‌های پیچیده و تاکتیک‌های مخفیانه‌ای که در نسخه کامل بازی قرار دارد، عرضه کرده است.

نسخه کامل بازی Commandos: Origins شامل ۱۴ مأموریت است، که در محیط‌های واقعی جنگ جهانی دوم، از جمله قطب شمال و صحرای آفریقا قرار دارد.

گیمرها می‌توانند از میان شش شخصیت Commandos، شامل Jack O’Hara (Green Beret)، Thomas Hancock (Sapper)، Francis Woolridge (Sniper)، Samuel Brooklyn (Driver)، James Blackwood (Marine) و Rene Duchamp (Spy) یکی را انتخاب کنند.

بازی Commandos: Origins همچنین قرار است در سال ۲۰۲۴ برای Xbox One، PlayStation 4 و PlayStation 5 نیز منتشر شود و از همان روز اول به سرویس Game Pass اضافه خواهد شد.

نوشته دموی بازی Commandos: Origins برای PC و Xbox Series S|X منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow