دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا معرفی شد

دوربین دید در شب تک‌چشمی Duovox Ultra Pro با وضوح بالا برای مشاهده و تصویربرداری در تاریکی مطلق طراحی و معرفی شد. به گزارش تک‌ناک، این دوربین با استفاده از فناوری‌های پیشرفته قادر به ارائه تصاویر رنگی در شرایط نوری بسیار کم است و برای کاربردهای مختلف از جمله کمپینگ، شکار و امنیت شخصی کاربرد […] نوشته دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  2
دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا معرفی شد

دوربین دید در شب تک‌چشمی Duovox Ultra Pro با وضوح بالا برای مشاهده و تصویربرداری در تاریکی مطلق طراحی و معرفی شد.

به گزارش تک‌ناک، این دوربین با استفاده از فناوری‌های پیشرفته قادر به ارائه تصاویر رنگی در شرایط نوری بسیار کم است و برای کاربردهای مختلف از جمله کمپینگ، شکار و امنیت شخصی کاربرد دارد.

همچنین به دلیل قابلیت حمل و ویژگی‌های فنی قوی، گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به فضای باز و ماجراجویی می‌باشد.

شرکت Duovox پس از موفقیت در کیک‌استارتر برای یک دوربین دید در شب نظامی، نسخه پرو را معرفی کرده است که وعده می‌دهد تاریکی‌های پنهان را به «رنگ واقعی کامل» تبدیل کند. این گجت ماجراجویی شبانه با یک دوربین کوچک برای گوشی هوشمند نیز همراه است.

جدیدترین دوربین دید در شب دستی Duovox دارای حسگری ۶۰ درصد بزرگ‌تر از نسخه قبلی Ultra است. این حسگر به اندازه 1/1.79 اینچ با پیکسل‌های ۳.۷۵ در ۳.۷۵ میکرومتر می‌باشد، که با لنز شیشه‌ای با دیافراگم F/0.8 جفت شده است و نور بیشتری را جذب می‌کند، نویز را کاهش می‌دهد و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.

به جای استفاده از هوش مصنوعی برای نمایش رنگ‌ها، شرکت Duovox از فناوری اختصاصی رنگ واقعی کامل استفاده می‌کند، اگرچه توضیحی در مورد شیوه کارکرد آن ارائه نمی‌دهد، اما ادعا می‌کند که دقت رنگ ۹۹.۹۹ درصدی دارد و تصاویر واضح و شفاف در حرکت ارائه می‌دهد.

معرفی دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا

این سیستم فیلم‌ها را با وضوح p1080 ضبط می‌کند و می‌تواند اسرار یک صحنه تاریک را تا ۰.۰۰۰۱ لوکس آشکار کند.

این دستگاه دارای نورافکن IR 850 نانومتری مانند نسخه Ultra قبلی است، که امکان تنظیم در هفت سطح روشنایی و برد IR برای انسان و حیوانات تا ۸۰۰ متر را دارد، همچنین شکل ساختمان‌ها می‌تواند تا یک کیلومتر آشکار شود.

شرکت Duovox گزارش می‌دهد که دوربین Ultra Pro از فوکوس اپتیکال ۱۰ برابر و زوم دیجیتال ۱۰ برابر بهره می‌برد تا اشیای دور را نزدیک‌تر کند.

در طرف دیگر دوربین، یک نمایشگر IPS دو اینچی برای مشاهده خروجی با وضوح ۳۶۰ در ۴۸۰ قرار دارد، همچنین فیلم زنده می‌تواند از طریق Wi-Fi 802.11n  به گوشی هوشمندی که برنامه Duovox را اجرا می‌کند، پخش شود.

این دوربین با یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Li-Po برای استفاده تا ۱۰ ساعت با هر بار شارژ، ۷۰۰ گرم وزن دارد، دارای کنترل‌های فیزیکی و ضد گرد و غبار و آب می‌باشد و از آلیاژ آلومینیوم و ABS برای دوام در میدان ساخته شده است. یک سه‌پایه برای عکاسی ثابت نیز در تجهیزات این دوربین عرضه می‌شود.

بررسی دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح فوق‌العاده

همراه با این دوربین، ماژول دوربین کوچک Duovox ویژن نیز عرضه می‌شود، که بیشتر مشخصات کلیدی را با Ultra Pro به اشتراک می‌گذارد، اما برای اتصال به پورت USB-C گوشی هوشمند طراحی شده است تا قابلیت‌های دید در شب قدرتمندی به گوشی بدهد.

این دوربین دارای لنز شیشه‌ای با زاویه دید ۹۰ درجه و دیافراگم F/0.9 است و از باتری گوشی تغذیه می‌کند، برد دید در شب تا ۱۰۰ متر دارد و وزن آن فقط ۶۰ گرم می‌باشد.

همانند قبل، Duovox تولید دستگاه‌های Ultra Pro و Vision را از طریق تأمین مالی جمعی انجام می‌دهد. قیمت دوربین Ultra Pro Duovox در حال حاضر از ۹۹ دلار آمریکا شروع می‌شود که شامل یک کیس محافظ و درپوش لنز، یک کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی (تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌شود) و موارد دیگر است. دوربین Vision نیز در حال حاضر با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود.

دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا رونمایی شد

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عرضه هر دو دستگاه از ماه دسامبر آغاز می‌شود.

نوشته دوربین دید در شب Duovox Ultra Pro با وضوح بالا معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow