دونالد ترامپ اولین تراکنش بیت کوینی خود را انجام داد

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی ایالات متحده در یکی از رستوران های نیویورک، پول یک همبرگر را در قالب بیت کوین و در بستر شبکه لایتنینگ پرداخت کرد. به‌گزارش تک‌ناک، دونالد ترامپ، به نخستین مقام ارشد سیاسی ایالات متحده بدل شد که دست به انجام تراکنش بیت کوینی زده است. […] نوشته دونالد ترامپ اولین تراکنش بیت کوینی خود را انجام داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
دونالد ترامپ اولین تراکنش بیت کوینی خود را انجام داد

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی ایالات متحده در یکی از رستوران های نیویورک، پول یک همبرگر را در قالب بیت کوین و در بستر شبکه لایتنینگ پرداخت کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، دونالد ترامپ، به نخستین مقام ارشد سیاسی ایالات متحده بدل شد که دست به انجام تراکنش بیت کوینی زده است.

وی در یکی از رستوران های نیویورک به نام «پاب‌کی» که با نماد بیت کوین و دیگر رمزارزها تزیین شده، بهای یک همبرگر را با بیت کوین پرداخت کرد.

رسانه کریپتواسلیت می‌نویسد که فروشندگان ترامپ را به سمت محل پرداخت هزینه راهنمایی می‌کنند. سپس ترامپ با گوشی هوشمند خود و از طریق نرم‌افزار پرداخت‌یار استرایک، کد QR نمایش‌داده شده در تبلت فروشگاه را اسکن می‌کند. سپس با تأیید نهایی پرداخت، صدای تشویق حاضران در میکده بلند می‌شود.

ترامپ پس از انجام موفقیت‌آمیز این پرداخت بیت کوینی می‌گوید: این یک لحظه تاریخی است.

درادامه، رئيس‌جمهوری سابق آمریکا در جمع بیت کوین‌دوستان، کلاه‌هایی را با شعار «دوباره شکوه را به بیت کوین بازگردانید» امضا می‌کند و به حاضران هدیه می‌دهد.

گفتنی است که ترامپ با اظهار امیدواری به پیروزی کارزار انتخاباتی خود از بخت فزاینده‌اش برای پیروزی در ایالت نیویورک سخن به میان آورده است.

او پاب‌کی را به محلی تاریخی تشبیه کرده که میزبان نخستین تراکنش بیت کوینی یک رئيس‌جمهور آمریکا بوده است. پاب‌کی همزمان با راه‌اندازی در سال ۲۰۲۲ اقدام به پذیرش بیت کوین به‌عنوان یکی از ابزارهای پرداخت خود کرده است.

ترامپ در ادامه خطاب به حضار می‌گوید:

به همه کسانی که دوست‌دار بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند، می‌گویم که از خانه بیرون بیایید و در انتخابات شرکت کنید. ما نباید بازی را به رقیب واگذار کنیم. ما می‌‌خواهیم آرای یکایک جامعه رمزارزی را به دست آوریم. مقامات قانون‌گذار در کمیسیون بورس و اوراق بهادار با بیت کوین‌دوستان چندان مهربان نبوده‌اند، اما رویکرد من در قبال رمزارزها متفاوت خواهد بود.

نوشته دونالد ترامپ اولین تراکنش بیت کوینی خود را انجام داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow