وزیر ارتباطات : فیلترینگ باعث نارضایتی مردم شده است

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست به تبعات منفی محدودیت ها بر ابعاد زندگی مردم و کسب و کارها اشاره کرد. به گزارش تکناک،ستار هاشمی که در مراسم معارفه خود سخن می گفت اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق هم حاکمیت ما را نقض کرده، هم امنیت سایبری... نوشته وزیر ارتباطات : فیلترینگ باعث نارضایتی مردم شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  2
وزیر ارتباطات : فیلترینگ باعث نارضایتی مردم شده است

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست به تبعات منفی محدودیت ها بر ابعاد زندگی مردم و کسب و کارها اشاره کرد.

به گزارش تکناک،ستار هاشمی که در مراسم معارفه خود سخن می گفت اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق هم حاکمیت ما را نقض کرده، هم امنیت سایبری را زیر سئوال برده، هم امنیت خانواده ها را دچار مشکل کرده، هم کسب و کارها آسیب دیدند و هم مردم ناراضی شدند.

وی ادامه داد: این چیزی نیست که اسناد بالادستی و رهبری انقلاب از ما خواسته بودند.

این مسئول ادامه داد: باید با در نظر گرفتن مصالح ملی و سیاست های کلی، شرایط موجود را به نفع رشد کسب و کارها و جلب رضایت مردم باید تغییر داد.

هاشمی در ادامه گفت: در این مسیر سخت، پر چالش و پر از تلاطم برای بازنگری در این سیاست ها، به همیاری همه دستگاه‌های کشوری، لشگری و حاکمیتی از یک سو، و همکاری همه فعالان این صنعت مهم در لایه‌های مختلف از سوی دیگر نیاز دارم؛ که اگر این همیاری نباشد، دستور رهبرمان، تدابیر رییس جمهوری، انتظارات نمایندگان محترم مجلس و مطالبات مردم عزیز بر زمین خواهد ماند.

نوشته وزیر ارتباطات : فیلترینگ باعث نارضایتی مردم شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow