دو چیپست مختلف برای پلی‌استیشن 6 در دست ساخت است

بر اساس گزارش‌ها سونی در حال ساخت دو چیپست متفاوت برای نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن 6 در راستای عرضه نسخه‌های متفاوتی از این سیستم است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از سایت wccftech، یک افشاگر معروف به نام Kepler در فروم NeoGAF فاش کرده است که دو چیپست (SoC) مختلف برای این کنسول در […] نوشته دو چیپست مختلف برای پلی‌استیشن 6 در دست ساخت است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
دو چیپست مختلف برای پلی‌استیشن 6 در دست ساخت است

بر اساس گزارش‌ها سونی در حال ساخت دو چیپست متفاوت برای نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن 6 در راستای عرضه نسخه‌های متفاوتی از این سیستم است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از سایت wccftech، یک افشاگر معروف به نام Kepler در فروم NeoGAF فاش کرده است که دو چیپست (SoC) مختلف برای این کنسول در حال توسعه می‌باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این چیپست‌ها مانند: Xbox Series X و Series S نسخه‌های متفاوتی از یک کنسول خانگی هستند، یا اینکه ممکن است یکی از آنها مربوط به کنسول خانگی و دیگری برای یک دستگاه دستی باشد.

به گفته این افشاگر، یکی از این دو نسخه باید ارزان‌تر باشد، که نشان‌دهنده تفاوت قدرت سخت‌افزاری بین این دو نسخه است.

پلی‌استیشن 6 با دو چیپست مختلف ساخته می شود

در حال حاضر اطلاعات کمی درباره پلی‌استیشن 6 موجود است. گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد این کنسول نسل بعدی نیز مانند پلی‌استیشن 5 توسط AMD طراحی خواهد شد.

شرکت Intel نیز یکی از گزینه‌ها برای طراحی این سیستم بود، اما مذاکرات بین دو شرکت به دلیل اختلافات بر سر سوددهی به نتیجه نرسید. همچنین نگرانی‌هایی در مورد قابلیت backward compatibility در مذاکرات مطرح شده بود.

با توجه به اینکه PS5 Pro به زودی عرضه خواهد شد و نسل فعلی به احتمال زیاد چند سال دیگر ادامه خواهد داشت، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اطلاعات بیشتری درباره پلی‌استیشن 6 و نسخه‌های احتمالی آن منتشر شود.

نوشته دو چیپست مختلف برای پلی‌استیشن 6 در دست ساخت است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow