ربات‌های انسان‌نما در انبارهای شرکت GXO مستقر شدند

شرکت جی‌اکس‌او (GXO)، به‌عنوان پیشرو جهانی در حوزه لجستیک قراردادی، با هدف بهینه‌سازی فرآیندها و ارتقای سطح خدمات، اقدام به استقرار روبات‌های انسان‌سان (آنتروپومورفیک) در انبارهای خود کرده است. این روبات‌های پیشرفته که توسط شرکت رفلکس رباتیکس (Reflex Robotics) توسعه یافته‌اند، با بهره‌گیری از فناوری‌های یادگیری ماشین و بینایی کامپیوتری، قادر به انجام طیف گسترده‌ای […] منبع خبر ربات‌های انسان‌نما در انبارهای شرکت GXO مستقر شدند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
ربات‌های انسان‌نما در انبارهای شرکت GXO مستقر شدند

شرکت جی‌اکس‌او (GXO)، به‌عنوان پیشرو جهانی در حوزه لجستیک قراردادی، با هدف بهینه‌سازی فرآیندها و ارتقای سطح خدمات، اقدام به استقرار روبات‌های انسان‌سان (آنتروپومورفیک) در انبارهای خود کرده است. این روبات‌های پیشرفته که توسط شرکت رفلکس رباتیکس (Reflex Robotics) توسعه یافته‌اند، با بهره‌گیری از فناوری‌های یادگیری ماشین و بینایی کامپیوتری، قادر به انجام طیف گسترده‌ای از وظایف پیچیده و تکراری در محیط‌های انبارداری هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، همکاری استراتژیک بین جی‌اکس‌او و رفلکس رباتیکس، منجر به ایجاد یک راه‌حل نوآورانه در حوزه اتوماسیون انبارداری شده است. این روبات‌ها که با استفاده از مدل کسب‌وکار “خدمات رباتیک به عنوان سرویس” ارائه می‌شوند، به سرعت و به سادگی در محیط‌های کاری مختلف قابل پیاده‌سازی بوده و با یادگیری مستمر از عملکرد انسان‌ها، به تدریج به سطحی از خودکارسازی کامل دست می‌یابند.

این ربات ها توانایی انجام طیف گسترده‌ای از وظایف در محیط‌های دینامیک و پیچیده را خواهند داشت. همچنین کاهش خطاهای انسانی و افزایش بهره‌وری در انجام وظایف نیز ممکن میشود. با استقرار این روبات‌ها، شرکت جی‌اکس‌او گامی بزرگ در جهت تحقق صنعت ۴.۰ برداشته و به عنوان پیشرو در استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه لجستیک شناخته می‌شود. با توجه به پیشرفت‌های سریع در حوزه هوش مصنوعی و رباتیک، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد گسترش روزافزون استفاده از روبات‌های هوشمند در صنایع مختلف از جمله زنجیره تامین باشیم. همکاری شرکت جی‌اکس‌او و رفلکس رباتیکس نشان‌دهنده‌ی پتانسیل بالای این فناوری در ایجاد تحولات بنیادین در صنعت لجستیک است.

استقرار روبات‌های انسان‌سان در انبارهای جی‌اکس‌او، گامی مهم در جهت هوشمندسازی و خودکارسازی فرایندهای لجستیکی است. این فناوری نوین نه تنها به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای ایجاد مشاغل با ارزش افزوده بالاتر و بهبود تجربه مشتریان فراهم خواهد آورد.

منبع خبر ربات‌های انسان‌نما در انبارهای شرکت GXO مستقر شدند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow