ردمی بند ۳ با عمر باتری ۱۸ روزه و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی معرفی شد

شرکت شیائومی دستبند هوشمند ردمی بند ۳ را با صفحه‌نمایش ۱/۴۷ اینچ ۶۰ هرتزی و شارژدهی ۱۸ روزه و قیمت ۲۲ دلار رونمایی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی جدیدترین دستبند هوشمند خود را معرفی کرد. این گجت ردمی بند ۳ نام دارد و با قیمت ۱۵۹ یوان (تقریباً ۲۲ دلار آمریکا) و در دو رنگ مشکی […] نوشته ردمی بند ۳ با عمر باتری ۱۸ روزه و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
ردمی بند ۳ با عمر باتری ۱۸ روزه و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی معرفی شد

شرکت شیائومی دستبند هوشمند ردمی بند ۳ را با صفحه‌نمایش ۱/۴۷ اینچ ۶۰ هرتزی و شارژدهی ۱۸ روزه و قیمت ۲۲ دلار رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی جدیدترین دستبند هوشمند خود را معرفی کرد. این گجت ردمی بند ۳ نام دارد و با قیمت ۱۵۹ یوان (تقریباً ۲۲ دلار آمریکا) و در دو رنگ مشکی و بژ عرضه می‌شود. طراحی تمام‌صفحه و صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی، ازجمله ویژگی‌های برجسته این مدل است که تجربه کاربری روان‌تری را درمقایسه‌با سایر دستبندهای هوشمند در این دسته فراهم می‌کند.

همچنین، ردمی بند ۳ با عمر باتری طولانی‌مدت ۱۸ روزه، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از شارژ مکرر از آن استفاده کنند. این دستگاه در تمام طول روز وظیفه نظارت بر سلامت کاربران را ایفا می‌کند.

شرکت شیائومی به طور رسمی از دستبند هوشمند جدید خود با نام Redmi Band 3 رونمایی کرد و پیش‌سفارش این محصول از امروز در Xiaomi Mall آغاز شده است.

شیائومی‌تایم می‌نویسد در مقام مقایسه، ردمی بند ۲ که در دسامبر ۲۰۲۲ عرضه شده بود، صفحه‌نمایشی ۱/۴۷ اینچ داشت و از بیش از ۳۰ نوع حالت ورزشی شامل فریزبی، اسکیت‌برد، دویدن و دوچرخه‌سواری پشتیبانی می‌کرد. این مدل ۹/۹۹ میلی‌متر ضخامت و وزنی در حدود ۱۴.۹ گرم داشت. با‌توجه‌به قیمت مشابه ۱۵۹ یوانی، انتظار می‌رود Redmi Band 3 با ارائه قابلیت‌های پیشرفته‌تر درزمینه ورزش و سلامت، جایگاه بهتری در بازار پیدا کند.

در‌حال‌حاضر، ردمی بند ۳ برای پیش‌سفارش در چین در‌دسترس است و اطلاعات تکمیلی و زمان ارسال آن نزدیک به زمان عرضه رسمی اعلام خواهد شد. این گجت جدید با تمرکز بر عملکرد قدرتمند و قیمت اقتصادی، مناسب افرادی است که به‌دنبال دستگاه پوشیدنی کاربردی و شیک و مجهز به ویژگی‌های ضروری سلامت و تناسب‌اندام هستند.

نوشته ردمی بند ۳ با عمر باتری ۱۸ روزه و صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow