رشد نرخ بیکاری شاید روند صعودی بیت کوین را معکوس کند

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید که رشد نرخ بیکاری ایالات متحده آمریکا ممکن است روند حاکم بر قیمت بیت کوین را دستخوش تغییر کند. به‌ گزارش تک‌ناک، بنجامین کوئن در ویدیویی به مخاطبان خود در یوتیوب گفته است که به‌ دلیل وجود همبستگی تاریخی میان آمار بیکاری و دارایی‌های پرریسکی مثل […] نوشته رشد نرخ بیکاری شاید روند صعودی بیت کوین را معکوس کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
رشد نرخ بیکاری شاید روند صعودی بیت کوین را معکوس کند

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید که رشد نرخ بیکاری ایالات متحده آمریکا ممکن است روند حاکم بر قیمت بیت کوین را دستخوش تغییر کند.

به‌ گزارش تک‌ناک، بنجامین کوئن در ویدیویی به مخاطبان خود در یوتیوب گفته است که به‌ دلیل وجود همبستگی تاریخی میان آمار بیکاری و دارایی‌های پرریسکی مثل رمزارزها انتظار می‌رود با رشد نرخ بیکاری، جوی نزولی بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم شود.

به‌ نقل از رسانه دیلی‌هودل، کوئن گفته است:

«اگر آمار اشتغال از چرخه‌های تاریخی خود پیروی کند، نرخ بیکاری تا پایان سال افزایش می‌یابد و تا محدوده ۴/۸ درصد پیش‌روی می‌کند. بنابراین با این نرخ قابل توجه، بعید است که بیت کوین بتواند ساختار نزولی کنونی را درهم بشکند.»

احتمال روند صعودی بیت کوین با رشد نرخ بیکاری

کوئن در ادامه سخنان خود تحلیل کرده است:

«بیایید به آمار اشتغال دهه ۱۹۹۰ نگاهی بیندازیم. در آن دهه، رکودی سراسری بر بازارها حاکم شد، اما شاخص S&P تنها افتی ۲۰ درصدی را تجربه کرد. اما حتی در صورت تکرار شرایطی مشابه، احتمال می‌رود نرخ بیکاری تا محدوده ۴/۶ درصد افزایش یابد.»

احتمال دارد رشد نرخ بیکاری بر روند صعودی بیت کوین تأثیر معکوس بگذارد

کوئن در بخش دیگری از اظهارات خود گریزی هم به رفتار تاریخی بیت کوین زده و گفته است که احتمال می‌رود این رمزارز الگوی سال ۲۰۱۹ خود را تکرار کند.

در آن سال، کندل‌ها در نمودار قیمتی بیت کوین به‌طور ماهانه الگویی نزولی را تشکیل دادند تا سرانجام یک شکست اساسی در نمودار رخ داد و قیمت به سمت نواحی بالاتر جهش کرد.

کوئن بر این باور است که آمار اشتغال می‌تواند تأثیر چشمگیری بر معادلات حاکم بر بازار بزند. با وجود این‌، شماری از ناظران بازار با این تحلیل موافق نیستند.

بسیاری از فعالان بازار به محدوده‌های قیمتی در حوالی ۱۰۰ هزار دلار چشم دوخته‌اند و به همین دلیل با تحلیل‌های نزولی، میانه چندان خوبی ندارند.

نوشته رشد نرخ بیکاری شاید روند صعودی بیت کوین را معکوس کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow