گوگل میت با یادداشت‌برداری خودکار در راه است

شرکت گوگل ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوگل میت طراحی کرده است، که یادداشت‌برداری خودکار از جلسات مجازی را انجام می‌دهد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی که «یادداشت‌برداری با جیمینی» نام دارد، به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار خلاصه‌های دقیقی از جلسات را تهیه کند. این خلاصه‌ها شامل رونوشت […] نوشته گوگل میت با یادداشت‌برداری خودکار در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
گوگل میت با یادداشت‌برداری خودکار در راه است

شرکت گوگل ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوگل میت طراحی کرده است، که یادداشت‌برداری خودکار از جلسات مجازی را انجام می‌دهد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی که «یادداشت‌برداری با جیمینی» نام دارد، به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار خلاصه‌های دقیقی از جلسات را تهیه کند. این خلاصه‌ها شامل رونوشت کامل جلسه است و به صورت یک سند در گوگل درایو ذخیره می‌شوند.

با این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از دست دادن نکات مهم، به طور کامل در جلسه شرکت کنند. همچنین امکان اشتراک‌گذاری این خلاصه‌ها با سایر شرکت‌کنندگان در جلسه فراهم شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، شرکت‌کنندگان زمانی که جیمینی در حال یادداشت‌برداری است، با اعلانی مانند «جیمینی در حال یادداشت‌برداری است» مطلع می‌شوند.

یادداشت‌برداری خودکار ویژگی جدید در راه گوگل میت

به نقل از Android Authority،  این ویژگی در ابتدا تنها برای کاربران ورک‌اسپیس با اشتراک‌های خاصی همچون Gemini Enterprise،Gemini Education Premium یا افزونه‌های AI Meetings & Messaging در دسترس خواهد بود و تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، که این موضوع دسترسی به آن را تا حدودی محدود می‌سازد، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک به همه کاربران و زبان‌های مختلف گسترش یابد.

همچنین این قابلیت در حال حاضر در نسخه وب گوگل میت عرضه می‌شود، اما به زودی به نسخه موبایلی گوگل میت اضافه خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی در مورد شیوه عملکرد این ویژگی در گوشی‌های هوشمند در دسترس نیست، باید منتظر ماند و دید که این ویژگی چگونه تجربه کاربران گوگل میت را بهبود خواهد بخشید.

نوشته گوگل میت با یادداشت‌برداری خودکار در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow