رونمایی از خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina در نمایشگاه پاریس

خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina به طور رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ رونمایی شد. به گزارش تک‌ناک، اولین خودروی الکتریکی Microlino که از Isetta الهام گرفته شده بود، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد و پس از شش سال به تولید رسید. یک خودروی مفهومی توریستی نیز در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و اکنون […] نوشته رونمایی از خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina در نمایشگاه پاریس اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  1
رونمایی از خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina در نمایشگاه پاریس

خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina به طور رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ رونمایی شد.

به گزارش تک‌ناک، اولین خودروی الکتریکی Microlino که از Isetta الهام گرفته شده بود، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد و پس از شش سال به تولید رسید.

یک خودروی مفهومی توریستی نیز در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و اکنون این خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ به واقعیت پیوسته است.

مانند نسخه استاندارد Microlino، این خودرو در دسته وسایل نقلیه الکتریکی سبک (L7e) در جاده‌های اروپا حرکت می‌کند و با موتور ۱۲.۵ کیلوواتی خود به حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو با باتری ۱۰.۵ کیلووات ساعتی نسخه اول تا ۱۷۷ کیلومتر با هر بار شارژ می‌تواند حرکت کند.

چهار سال پس از اولین نمایش در ژنو، این خودرو به یک بازسازی مدرن-کلاسیک دست یافت و نمونه‌های تولید اولیه و نسخه‌های ویژه‌ای را به دنبال داشت.

سپس در پاریس دو خودروی مفهومی جدید معرفی شد، که یکی برای رانندگان جوان و دیگری به عنوان خودرویی برای مناطق توریستی است.

مدل اول اوایل امسال به عنوان یک مدل تولیدی به ژنو رسید و اکنون نوبت به Microlino Spiaggina رسیده است تا در نمایشگاه خودرو به نمایش گذاشته شود.

گفته می‌شود که الهام‌بخش این مدل خودروهای کلاسیک‌ ساحلی افسانه‌ای مانند: فیات ۶۰۰ جولی و سیتروئن Méhari بوده و این کابریو الکتریکی کلاسیک برای مقاصد تعطیلات تابستانی اروپا طراحی شده است.

خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد

این خودرو از ساختار بدنه فولادی و آلومینیومی بهره می‌برد، قسمت‌های بالایی و عقب آن باز هستند تا نسیم وارد شود و یک سقف پارچه‌ای راه‌راه می‌تواند دو سرنشین کنار هم را از آفتاب یا باران محافظت کند. این سقف در صورت تمایل می‌تواند به عقب برگردانده شود، همچنین صحبت‌هایی از یک سقف سخت قابل جابه‌جایی نیز وجود دارد.

خودروی Microlino Spiaggina با طول ۲۵۲۹ میلی‌متر و عرض ۱۴۷۳ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۰۱ میلی‌متر، باید هم قابل مانور و هم به نسبت آسان برای پارک باشد.

این خودرو دارای ۲۳۰ لیتر فضای صندوق عقب برای حمل وسایل ضروری می‌باشد. شرکت Micro اشاره می‌کند که داخل خودرو با چرم وگان در رنگ‌های آبی/سفید یا خاکستری/قهوه‌ای طراحی شده، که برای استفاده در قایق‌های تفریحی ساخته شده است تا به‌ ویژه در برابر رطوبت مقاوم باشد.

رونمایی از خودروی Microlino Spiaggina در نمایشگاه خودروی پاریس

این شرکت می‌گوید که Spiaggina می‌تواند توسط هتل‌ها به عنوان یک سرویس اجاره‌ در محل خریداری شود. اپراتورهای محلی نیز می‌توانند به گردشگران تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از خودروی الکتریکی ارائه دهند، همان‌طور که پارک‌های تفریحی، آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان تور نیز می‌توانند این کار را انجام دهند.

خودروهای محدود نسخه اول Spiaggina سال آینده به فروش می‌رسند و قیمت پایه آنها ۲۴۹۹۰ یورو است. رونمایی این خودرو در پاریس برنامه سفارشی‌سازی را معرفی می‌کند که به خریداران اجازه می‌دهد خودروی خود را شخصی‌سازی کنند.

این خودروهای کوچک دوست‌داشتنی در کارخانه Micro در تورین، ایتالیا تولید خواهند شد و اگرچه اروپا به عنوان مقصد احتمالی این مدل‌های پیشگام معرفی شده، اما شرکت Micro به بازار آمریکا نیز چشم دوخته، هرچند جزئیات بیشتری در این باره فاش نشده است.

از خودروی Microlino Spiaggina در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ رونمایی شد

نوشته رونمایی از خودروی الکتریکی Microlino Spiaggina در نمایشگاه پاریس اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow