رونمایی دوربین‌های جدید سری GoPro HERO13 Black در ۱۴ شهریور

شرکت GoPro دوربین‌های اقتصادی‌ جدید خود از سری HERO13 Black را ۱۴ شهریور با سنسور ۲۷ مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، گوپرو (GoPro) از معرفی دو مدل جدید دوربین اکشن از سری HERO13 Black در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) خبر داد. این شرکت که پیش‌از‌این با افشاگری‌های متعدد درباره‌ی مدل HERO12 Black روبه‌رو... نوشته رونمایی دوربین‌های جدید سری GoPro HERO13 Black در ۱۴ شهریور اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
رونمایی دوربین‌های جدید سری GoPro HERO13 Black در ۱۴ شهریور

شرکت GoPro دوربین‌های اقتصادی‌ جدید خود از سری HERO13 Black را ۱۴ شهریور با سنسور ۲۷ مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوپرو (GoPro) از معرفی دو مدل جدید دوربین اکشن از سری HERO13 Black در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) خبر داد. این شرکت که پیش‌از‌این با افشاگری‌های متعدد درباره‌ی مدل HERO12 Black روبه‌رو بود، حالا آماده است تا تازه‌ترین دستاوردهای خود را به بازار عرضه کند.

براساس تصاویر اولیه، طراحی HERO13 Black تفاوت چندانی با نسل قبلی خود، HERO12 Black، نخواهد داشت. بااین‌حال، گوپرو روی افزایش سازگاری این دوربین با طیف گسترده‌تری از لوازم جانبی تمرکز کرده است. با‌توجه‌به تصاویر منتشر‌شده، یکی از این مدل‌ها به عنوان جانشین مستقیم HERO12 Black معرفی خواهد شد که لنزی بزرگ و نمایشگری کوچک در‌کنار آن و نیز صفحه‌نمایش اصلی در پشت دارد.

علاوه‌براین، گوپرو قصد دارد نسخه‌ای اقتصادی‌تر از HERO13 Black را روانه‌ی بازار کند. این مدل که ظاهری ساده‌تر دارد، فاقد نمایشگر ثانویه در قسمت جلویی است و ابعاد کوچک‌تری از مدل استاندارد دارد. با‌این‌حال، GoPro قصد دارد با حفظ برخی از ویژگی‌های اصلی مدل پرچم‌دار، این دوربین را به‌عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای کاربران دارای بودجه‌ی محدود ارائه دهد.

این شرکت درکنار مدل فعلی، نسخه اقتصادی‌تری به‌نام HERO13 Black را رونمایی خواهد کرد

Wccftech می‌نویسد که HERO13 Black احتمالاً از همان سنسور ۲۷ مگاپیکسلی HERO12 Black استفاده خواهد کرد. این یعنی انتظار نمی‌رود تغییری در رزولوشن و نرخ فریم این دوربین جدید رخ دهد و همچنان از حداکثر رزولوشن 5.3K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، گوپرو می‌تواند با بهبود سازگاری با لوازم جانبی، تجربه‌ی تصویربرداری کاربران را ارتقای چشمگیری دهد.

علاوه‌براین، احتمال بهبود جزئی ظرفیت باتری در مدل HERO13 Black درمقایسه‌با نسل قبلی آن وجود دارد. از‌نظر قیمت، انتظار می‌رود گوپرو قیمت پایه‌ی ۳۹۹/۹۹ دلاری را برای این مدل در نظر بگیرد و مدل HERO12 Black را نیز جداگانه بفروشد. درحال‌حاضر، مدل HERO12 Black با تخفیف ۲۵ درصدی در آمازون با قیمت ۲۹۹ دلار و به‌همراه لوازم جانبی با قیمت ۳۹۹ دلار فروخته می‌شود.

نوشته رونمایی دوربین‌های جدید سری GoPro HERO13 Black در ۱۴ شهریور اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow