رکوردشکنی Call of Duty: Black Ops 6 با ۲۵۰ هزار بازیکن همزمان در استیم

بازی Call of Duty: Black Ops 6 که به‌تازگی منتشر، توانسته رکورد Modern Warfare 3 را بشکند و با بیش از ۲۳۰ هزار بازیکن در Steam شروعی طوفانی داشته باشد. به گزارش تکناک، بازی‌های اخیر Call of Duty چندان موفق نبودند و Modern Warfare 3 نمونه بارز این موضوع است؛ به حدی که کمپین ضعیف […] نوشته رکوردشکنی Call of Duty: Black Ops 6 با ۲۵۰ هزار بازیکن همزمان در استیم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  3
رکوردشکنی Call of Duty: Black Ops 6 با ۲۵۰ هزار بازیکن همزمان در استیم

بازی Call of Duty: Black Ops 6 که به‌تازگی منتشر، توانسته رکورد Modern Warfare 3 را بشکند و با بیش از ۲۳۰ هزار بازیکن در Steam شروعی طوفانی داشته باشد.

به گزارش تکناک، بازی‌های اخیر Call of Duty چندان موفق نبودند و Modern Warfare 3 نمونه بارز این موضوع است؛ به حدی که کمپین ضعیف این بازی، آن را به پایین‌ترین امتیاز تاریخ این سری رساند. با این حال، هواداران همچنان به نسخه بعدی امیدوار بودند.

tech4gamers می‌گوید کمپین Modern Warfare 3 چنان ناامیدکننده بود که برخی تصور می‌کردند بازی بعدی ممکن است نتواند بازیکنان زیادی جذب کند، اما بازاریابی قوی ایکس باکس باعث شده این بازی به ۲۵۰ هزار بازیکن نزدیک شود. در حال حاضر، تعداد بازیکنان به ۲۱۸,۳۱۰ نفر رسیده و انتظار می‌رود در آخر هفته بیشتر هم بشود، اما بعید است از این مقدار خیلی بالاتر برود.

call-of-duty-black-ops-6-230k-steam-players

این تعداد بازیکن به لطف محبوبیت Modern Warfare 2 نیز به دست آمده است. از آنجا که کلاینت بازی برای مدتی طولانی یکسان بوده، این موضوع کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال، رکوردشکنی Black Ops 6 در حالی که این بازی روی Game Pass نیز موجود است، دستاورد بزرگی به حساب می‌آید. بسیاری فکر می‌کردند Game Pass ممکن است به فروش بازی در Steam آسیب بزند، اما این‌گونه نشده و حتی شاید به افزایش کاربران Game Pass نیز کمک کند، چرا که بازیکنان جدید فرصت خوبی برای تجربه بازی دارند.

با اینکه نظرات منتقدان هنوز در حال انتشار است، واکنش‌ها نسبت به کمپین بازی مثبت بوده است، و به نظر می‌رسد طرفداران این بار تجربه بهتری خواهند داشت.

نوشته رکوردشکنی Call of Duty: Black Ops 6 با ۲۵۰ هزار بازیکن همزمان در استیم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow