ساعت‌های هوشمند گلکسی به‌روزرسانی One UI 6.5 مبتنی بر Wear OS 5.1 را دریافت می‌کنند

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا که ماه گذشته عرضه شدند، اولین ساعت‌های هوشمند جهان هستند که با سیستم عامل Wear OS 5 کار می‌کنند. این ساعت‌ها و همچنین نسل‌های قبلی ساعت‌های گلکسی ممکن است در آینده به‌روزرسانی One UI 6.5 Watch را دریافت کنند، زیرا گوگل ظاهراً روی Wear OS 5.1 […] منبع خبر ساعت‌های هوشمند گلکسی به‌روزرسانی One UI 6.5 مبتنی بر Wear OS 5.1 را دریافت می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
ساعت‌های هوشمند گلکسی به‌روزرسانی One UI 6.5 مبتنی بر Wear OS 5.1 را دریافت می‌کنند

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا که ماه گذشته عرضه شدند، اولین ساعت‌های هوشمند جهان هستند که با سیستم عامل Wear OS 5 کار می‌کنند. این ساعت‌ها و همچنین نسل‌های قبلی ساعت‌های گلکسی ممکن است در آینده به‌روزرسانی One UI 6.5 Watch را دریافت کنند، زیرا گوگل ظاهراً روی Wear OS 5.1 که بر اساس آخرین نسخه اندروید است، کار می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و طبق گزارشی از Android Authority، گوگل روی Wear OS 5.1 که بر اساس اندروید ۱۵ است، کار می‌کند. نرم‌افزار One UI 6 Watch مبتنی بر  Wear OS 5 است که به نوبه خود بر اساس اندروید ۱۴ محسوب میشود. اندروید برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از نحوه انتشار سالانه پیروی می‌کند، به این معنی که هر سال یک نسخه اصلی جدید منتشر میشود. با این حال، Wear OS از این سیستم پیروی نمی‌کند و جدول زمانی انتشار آن ثابت نیست. در سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی Wear OS 3.5 انجام شد، اما به‌روزرسانی Wear OS 4.5 انجام نگرفت و گوگل مستقیماً Wear OS 5 را برای کاربران عرضه کرد.

با توجه به افزایش فروش ساعت‌های هوشمند Wear OS، احتمالا گوگل قصد دارد هر سال یک نسخه جدید از Wear OS را بر اساس آخرین نسخه اندروید منتشر کند. از آنجایی که این شرکت ظاهراً روی نسخه جدیدی از Wear OS (بر اساس آخرین نسخه اندروید) کار می‌کند، ممکن است ویژگی‌های جدیدی را معرفی کند و این ویژگی‌ها ممکن است در ماه‌های آینده به ساعت‌های گلکسی راه پیدا کنند.

با این حال، توسعه Wear OS 5.5  در مرحله اولیه‌ای قرار دارد، بنابراین ممکن است گوگل آن را به‌عنوان به‌روزرسانی Wear OS 6 منتشر کند. اگر نسخه جدید Wear OS با قابلیت های جدیدی همراه شود، احتمال دارد به عنوان Wear OS 6 عرضه شود، اما اگر فقط ویژگی‌ها و برنامه‌های بهبود یافته را معرفی کند، ممکن است به‌عنوان Wear OS 5.5 منتشر شود.

طبق برنامه ریزی گوگل، سامسونگ احتمالاً نسخه بعدی One UI Watch را منتشر خواهد کرد. گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به‌روزرسانی One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد و در آن زمان، سه به‌روزرسانی بزرگ Wear OS نیز منتشر خواهد شد. الیته ممکن است به‌روزرسانی بزرگ بعدی Wear OS را دریافت نکنند. با این حال، احتمالا سری گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۷ آن را دریافت می کنند.

منبع خبر ساعت‌های هوشمند گلکسی به‌روزرسانی One UI 6.5 مبتنی بر Wear OS 5.1 را دریافت می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow