نسخه جدید اپلیکیشن انویدیا با تنظیمات نمایشگر منتشر شد

انویدیا به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود منتشر کرده است که شامل ویژگی‌های جدیدی مانند تنظیمات نمایشگر و اسلایدرهای RTX Video HDR است. به‌گزارش تک‌ناک، انویدیا در تلاش است تا کنترل پنل قدیمی و برنامه‌ی GeForce Experience خود را حذف و آن‌ها را در برنامه‌ی جدید واحدی ترکیب کند. این تلاش اوایل امسال آغاز شد و... نوشته نسخه جدید اپلیکیشن انویدیا با تنظیمات نمایشگر منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
نسخه جدید اپلیکیشن انویدیا با تنظیمات نمایشگر منتشر شد

انویدیا به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن خود منتشر کرده است که شامل ویژگی‌های جدیدی مانند تنظیمات نمایشگر و اسلایدرهای RTX Video HDR است.

به‌گزارش تک‌ناک، انویدیا در تلاش است تا کنترل پنل قدیمی و برنامه‌ی GeForce Experience خود را حذف و آن‌ها را در برنامه‌ی جدید واحدی ترکیب کند. این تلاش اوایل امسال آغاز شد و امروز به‌روزرسانی نسخه‌ی بتای جدید تنظیمات نمایشگر، RTX Video Super Resolution، اسلایدرهای RTX Video HDR و ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کند.

ورج می‌نویسد که بخش نمایشگرهای جدید به شما امکان می‌دهد تا وضوح و نرخ نوسازی و کنترل‌های چرخش برای مانیتورها یا تلویزیون‌های متصل را تنظیم کنید. این کنترل‌ها مشابه آن چیزی است که ه در بخش تنظیمات ویندوز ۱۰ یا ۱۱ وجود دارد؛ اما اکنون به شما امکان می‌دهد تا همه‌ی تنظیمات GPU خود را در یک مکان تنظیم کنید. بخش نمایش جدید برنامه انویدیا تنظیمات جدید برنامه انویدیا

بخش جدید ویدئو در اپلیکیشن انویدیا اکنون امکان کنترل قابلیت RTX Video Super Resolution را برای شما فراهم می‌کند تا ویدئوهای قدیمی و تار وب را روی کارت‌های گرافیک سری RTX 30 و 40 ارتقا دهید. شما می‌توانید از بین کیفیت‌های مختلف انتخاب و با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت RTX Video HDR را برای ارتقای محتوای SDR به HDR فعال کنید. ویژگی RTX Video HDR اسلایدرهایی نیز برای تنظیم روشنایی پیک، کنتراست، اشباع و سطح خاکستری میانه دارد.

انویدیا پوشش آماری خود را نیز به‌روزرسانی کرده است تا بتواند علاوه‌بر استفاده‌ی پردازنده و تاخیر و اطلاعات متنوع مرتبط با پردازنده‌ی گرافیکی، آمار یک درصد پایین نرخ فریم را نمایش دهد. ماه گذشته، تیم سبز قابلیت تنظیم خودکار پردازنده‌ی گرافیکی با یک کلیک را به نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود اضافه کرد. شما می‌توانید آخرین نسخه‌ی برنامه‌ی بتای انویدیا را از وب‌سایت این شرکت دریافت کنید.

نوشته نسخه جدید اپلیکیشن انویدیا با تنظیمات نمایشگر منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow