سامسونگ با هوش مصنوعی اپلیکیشن گالری در OneUI 7 را متحول می‌کند

سامسونگ قابلیت جست‌وجوی هوشمندانه را به رابط کاربری OneUI 7 اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند به‌سادگی و با دقت عکس‌های دلخواهشان را بیابند. به‌گزارش تک‌ناک، در رویدادهای اخیر معرفی پرچم‌داران، هوش مصنوعی به‌عنوان محور اصلی نوآوری‌ها مطرح شده است. رابط کاربری OneUI 6.1 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ویژگی‌های متعدد مبتنی‌بر هوش […] نوشته سامسونگ با هوش مصنوعی اپلیکیشن گالری در OneUI 7 را متحول می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
سامسونگ با هوش مصنوعی اپلیکیشن گالری در OneUI 7 را متحول می‌کند

سامسونگ قابلیت جست‌وجوی هوشمندانه را به رابط کاربری OneUI 7 اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند به‌سادگی و با دقت عکس‌های دلخواهشان را بیابند.

به‌گزارش تک‌ناک، در رویدادهای اخیر معرفی پرچم‌داران، هوش مصنوعی به‌عنوان محور اصلی نوآوری‌ها مطرح شده است. رابط کاربری OneUI 6.1 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ویژگی‌های متعدد مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. بر‌اساس اطلاعات منتشر‌شده، سامسونگ قصد دارد تا قابلیت جست‌وجوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی مشابه اپل را به اپلیکیشن گالری در OneUI 7 اضافه کند.

اپلیکیشن گالری در OneUI 7 می‌تواند شامل یک ویژگی جستجوی هوش مصنوعی شود

گیزموچاینا می‌نویسد که Apple Intelligence با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی یادگیری ماشین، امکان جست‌وجوی معنایی تصاویر را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از عبارات طبیعی، تصاویر حاوی افراد و اشیاء و مکان‌ها یا حتی مفهوم خاصی را بیابند. این قابلیت تجربه‌ی جست‌وجو در گالری را بسیار بهبود می‌بخشد و زمان مورد‌نیاز برای یافتن عکس‌های دلخواه را کاهش می‌دهد.

طبق ادعای آیس یونیورس (ICE Universe)، افشاگر خوش‌نام دنیای فناوری، اپلیکیشن گالری در OneUI 7 علاوه‌بر قابلیت جست‌وجوی هوشمند، از بهینه‌سازی‌های دیگری بهره‌مند خواهد شد. بااین‌حال، جزئیات بیشتر درباره‌ی این بهینه‌سازی‌ها در‌حال‌حاضر منتشر نشده است.

برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ شامل Circle to Search و ابزارهای پردازش زبان طبیعی برای یادداشت‌برداری و خلاصه‌سازی و نیز قابلیت‌های ترجمه و رونویسی مبتنی‌بر یادگیری ماشین می‌شود. این قابلیت‌ها حتی با اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مانند واتساپ نیز یکپارچه‌سازی شده‌اند.

بااین‌حال، بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی پیاده‌سازی‌شده مبتنی‌بر مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مانند جمنای گوگل است و ماهیت انحصاری برای دستگاه‌های گلکسی ندارند. به‌عنوان مثال، ویژگی Circle to Search و قابلیت‌های ویرایش تصویر مولد نمونه‌هایی از کاربرد LLM در محصولات رقبایی همچون پیکسل و دستگاه‌های مجهز به HarmonyOS (مانند سری میت ۵۰ هواوی) مشاهده‌کردنی هستند. حتی شیائومی 14T و 14T پرو نیز از قابلیت مشابهی بهره می‌برد.

بر‌اساس چرخه‌ی معمول به‌روزرسانی‌های سامسونگ، انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا اولین دستگاهی باشد که از رابط کاربری OneUI 7 بهره‌مند شود. با‌توجه‌به تاریخچه‌ی عرضه‌ی پرچم‌داران سری S، می‌توان پیش‌بینی کرد که این دستگاه در اوایل سال ۲۰۲۵ (احتمالاً در ماه ژانویه) روانه‌ی بازار شود.

علاوه‌بر پیشرفت‌های درخورتوجه در بخش هوش مصنوعی، گلکسی S25 اولترا با طراحی مجدد، تجربه‌ی کاربری را ارتقا خواهد داد. تغییر از گوشه‌های تیز به گِرد بهبود ارگونومی و کاهش خستگی دست در استفاده‌های طولانی‌مدت را به‌همراه خواهد داشت.

نوشته سامسونگ با هوش مصنوعی اپلیکیشن گالری در OneUI 7 را متحول می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow