سامسونگ تا پایان امسال پشتیبانی Galaxy AI را به ۲۰ زبان گسترش می‌دهد

سامسونگ با اضافه‌کردن چهار زبان جدید به Galaxy AI، مرزهای ارتباط با دستیار هوشمندش را گسترده‌تر کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد که مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی‌اش موسوم به Galaxy AI از زبان‌ها و لهجه‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. به‌گزارش سامسونگ، این هوش مصنوعی تا پایان سال جاری از چهار زبان […] نوشته سامسونگ تا پایان امسال پشتیبانی Galaxy AI را به ۲۰ زبان گسترش می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  2
سامسونگ تا پایان امسال پشتیبانی Galaxy AI را به ۲۰ زبان گسترش می‌دهد

سامسونگ با اضافه‌کردن چهار زبان جدید به Galaxy AI، مرزهای ارتباط با دستیار هوشمندش را گسترده‌تر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد که مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی‌اش موسوم به Galaxy AI از زبان‌ها و لهجه‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. به‌گزارش سامسونگ، این هوش مصنوعی تا پایان سال جاری از چهار زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد که شامل ترکی، هلندی، سوئدی و رومانیایی می‌شود. علاوه‌بر‌این، زبان‌های پشتیبانی‌شده قبلی به لهجه‌های دیگری مانند چینی سنتی و پرتغالی (اروپا) مجهز خواهند شد.

سامسونگ اعلام کرد که پشتیبانی از زبان هلندی از ۲۸ اکتبر (۷ آبان) در هلند و بلژیک در‌دسترس خواهد بود. در‌حال‌حاضر، Galaxy AI از ۱۶ زبان پشتیبانی می‌کند: عربی، چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسپانیایی (مکزیک، اسپانیا، ایالات متحده)، تایلندی و ویتنامی.

سامسونگ با اضافه کردن چهار زبان جدید به Galaxy AI، مرزهای ارتباط با دستیار هوشمند را گسترده‌تر کرد.

با اضافه‌شدن چهار زبان جدید، تعداد کل زبان‌های پشتیبانی‌شده Galaxy AI تا پایان سال به ۲۰ زبان خواهد رسید. این اقدام سامسونگ به کاربران بیشتری در سراسر جهان کمک خواهد کرد تا نه‌تنها موانع زبانی و فرهنگی را از میان بردارند؛ بلکه زندگی خود را با استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI آسان‌تر کنند. زبان‌ها و لهجه‌های جدید به‌عنوان بسته‌های زبانی قابل‌دانلود در برنامه تنظیمات تلفن‌ها یا تبلت‌های پشتیبانی شده Galaxy در‌دسترس خواهند بود.

نئووین می‌نویسد که سامسونگ در راستای گسترش تعداد زبان‌ها، تعهد خود به هدف طولانی‌مدت «هوش مصنوعی برای همه» را نشان می‌دهد. ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در تلفن‌ها و تبلت‌های منتخب ارائه می‌شوند. شایان ذکر است که در‌دسترس‌بودن این ویژگی‌ها ممکن است متفاوت باشد و ویژگی‌های Galaxy AI تا پایان سال ۲۰۲۵ به صورت رایگان در‌دسترس خواهند بود.

نوشته سامسونگ تا پایان امسال پشتیبانی Galaxy AI را به ۲۰ زبان گسترش می‌دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow