احتمال عرضه مک‌های M4 اپل در هفته آینده

یکی از منابع آگاه داخلی اپل اشاره کرده است که مک‌های مجهز به تراشه M4 ممکن است هفته آینده معرفی شوند. به‌گزارش تک‌ناک، چندی پیش اپل بدون هیاهوی رسانه‌ای، آیپد مینی ۷ را با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی معرفی کرد. حالا به نظر می‌رسد که این غول فناوری مستقر در کوپرتینو، آماده عرضه محصولات جدید دیگری […] نوشته احتمال عرضه مک‌های M4 اپل در هفته آینده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  2
احتمال عرضه مک‌های M4 اپل در هفته آینده

یکی از منابع آگاه داخلی اپل اشاره کرده است که مک‌های مجهز به تراشه M4 ممکن است هفته آینده معرفی شوند.

به‌گزارش تک‌ناک، چندی پیش اپل بدون هیاهوی رسانه‌ای، آیپد مینی ۷ را با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی معرفی کرد. حالا به نظر می‌رسد که این غول فناوری مستقر در کوپرتینو، آماده عرضه محصولات جدید دیگری در آینده‌ای نزدیک است. بر‌اساس شایعات، این محصولات شامل مک‌بوک‌های پرو با اندازه‌های مختلف و مجهز به تراشه‌های جدید سری M4 خواهند بود. در همین راستا، ویدئویی جعبه‌گشایی که به‌تازگی از مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه M4 منتشر شده، برخی جزئیات مهم سخت‌افزار ارتقایافته این دستگاه را نشان داده است.

اندرویدهدلاین می‌نویسد که خبر عرضه مک‌های جدید اپل را مارک گرمن، خبرنگار معروف اپل، رسانه‌ای کرده است. او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X به تاریخ دقیق عرضه مک‌بوک‌های M4 اشاره کرده است. اشاره گرمن به عرضه مک M4 نشان می‌دهد که احتمالاً مک‌بوک‌های جدید با تراشه‌های M4 به‌زودی در هفته آینده عرضه خواهند شد. با‌این‌حال، گرمن تاریخ دقیقی برای عرضه این مک‌ها اعلام نکرده است.

مک‌های مجهز به تراشه M4

در پستی دیگر، گرمن اشاره کرده است که اپل از خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوا برای رویداد تجربه دست‌اول در روز چهارشنبه آینده در لس‌آنجلس دعوت کرده است. این موضوع باعث شده است که گرمن معتقد باشد اپل ممکن است مک‌های جدید M4 را پیش از روز چهارشنبه معرفی کند.

در خبری دیگر، سانی دیکسون، یکی از افشاگران معروف، اعلام کرده است که احتمال عرضه مک مینی جدید در هفته جاری وجود دارد. این مک مینی جدید ممکن است با تراشه‌های M4 و M4 پرو عرضه شود و دو پورت USB-C در جلو دستگاه داشته باشد. با‌این‌حال، به‌دلیل اینکه برخی ادعاهای دیکسون در گذشته نادرست بوده، این اطلاعات را باید با احتیاط در نظر گرفت.

شایعات حاکی از آن است که اپل ممکن است علاوه‌بر مک‌بوک و مک مینی، آی‌مک به‌روزرسانی‌شده با تراشه M4 را نیز عرضه کند. این اخبار و شایعات قطعاً هیجان زیادی در بین طرفداران اپل ایجاد کرده است و حالا باید منتظر ماند و دید که غول فناوری کوپرتینو چه زمانی محصولات جدیدش را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

نوشته احتمال عرضه مک‌های M4 اپل در هفته آینده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow