سرویس “گیم پس” همچنان بهترین انتخاب برای گیمرها است

به تازگی اشتراک گیم پس شاهد افزایش قیمت بوده است، اما این سرویس همچنان یکی از بهترین انتخاب‌ها و مقصدها برای گیمرها به شمار می‌رود. به نقل از رسانه tech4gamers، اشتراک ماهانه سرویس گیم پس به ۱۹.۹۹ دلار افزایش یافته است، اما با وجود این، همچنان مزایای بسیاری را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود ارزش... نوشته سرویس “گیم پس” همچنان بهترین انتخاب برای گیمرها است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
سرویس “گیم پس” همچنان بهترین انتخاب برای گیمرها است

به تازگی اشتراک گیم پس شاهد افزایش قیمت بوده است، اما این سرویس همچنان یکی از بهترین انتخاب‌ها و مقصدها برای گیمرها به شمار می‌رود.

به نقل از رسانه tech4gamers، اشتراک ماهانه سرویس گیم پس به ۱۹.۹۹ دلار افزایش یافته است، اما با وجود این، همچنان مزایای بسیاری را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود ارزش خرید بالایی داشته باشد.

سرویس گیم پس آلتیمیت، دسترسی به بازی‌های AAA روز اول، کاتالوگ بزرگی از بازی‌های موجود، Cloud Gaming و دسترسی به EA Play را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها به همراه کیفیت بالای بازی‌های ارائه‌شده، باعث می‌شود که این سرویس حتی با وجود افزایش قیمت، همچنان یک انتخاب عالی باشد.

مزایای بسیار سرویس گیم پس، ارزش قیمت بالای آن را دارد

یکی از نکات برجسته سرویس گیم پس، امکان تجربه بازی‌های جدید و محبوب از روز اول عرضه آنها است، که این ویژگی به تنهایی ارزش اشتراک را بالا می‌برد. همچنین با Cloud Gaming، کاربران می‌توانند بدون نیاز به دانلود، بازی‌ها را به صورت مستقیم روی دستگاه‌های مختلف تجربه کنند.

به طور کلی، با توجه به مزایای ارائه شده و تنوع بالای بازی‌ها، سرویس گیم پس همچنان یکی از بهترین پیشنهادات برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است.

نوشته سرویس “گیم پس” همچنان بهترین انتخاب برای گیمرها است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow