مجوز فعالیت رسمی بایننس در قزاقستان صادر شد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بایننس در حال طی مراحل قانونی برای فعالیت به‌عنوان نخستین صرافی رمزارزی رسمی در کشور قزاقستان است. به‌گزارش تک‌ناک، از ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، شعبه‌ی قزاقستان صرافی بایننس پس از مدت‌ها کش‌وقوس سرانجام توانسته است موافقت رسمی آژانس نظارت بر خدمات مالی قزاقستان موسوم به AFSA را دریافت کند و گامی... نوشته مجوز فعالیت رسمی بایننس در قزاقستان صادر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  1
مجوز فعالیت رسمی بایننس در قزاقستان صادر شد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بایننس در حال طی مراحل قانونی برای فعالیت به‌عنوان نخستین صرافی رمزارزی رسمی در کشور قزاقستان است.

به‌گزارش تک‌ناک، از ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، شعبه‌ی قزاقستان صرافی بایننس پس از مدت‌ها کش‌وقوس سرانجام توانسته است موافقت رسمی آژانس نظارت بر خدمات مالی قزاقستان موسوم به AFSA را دریافت کند و گامی دیگر به‌سوی فعالیت رسمی نزدیک‌تر شود.

نیوزبیت‌کوین می‌نویسد که شعبه‌ی محلی بایننس در قزاقستان موفق شده است تا مراحل ممیزی مالی را به‌طور کامل طی کند و برای زیرساخت‌های فناورانه‌ی خود گواهینامه‌ی ISO بگیرد و تمامی استانداردهای نظارتی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

فعالیت بایننس در قزاقستان

بایننس قزاقستان پس از دریافت مُهر تأیید نهایی می‌تواند در قالب بستری رسمی برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال و تسهیل دادوستد آن‌ها و حتی ارائه‌ی خدمات امانی مشغول به فعالیت شود.

پیش‌تر صرافی کوین‌بیس توانسته بود چراغ‌سبز مقام‌های قزافستان را برای فعالیت رسمی دریافت کند. بااین‌حال، پس از چندی به‌دلیل آنچه نقض مقررات دارایی‌های دیجیتال خوانده شد، نتوانست به فعالیت خود در خاک قزاقستان ادامه دهد.

دیگر صرافی‌های رمزارزی همچون بای‌بیت نیز در تلاش‌اند تا موافقت دولت‌مردان قزاقستان را برای فعالیت قانونی در این کشور دریافت کنند.

گفتنی است که بایننس پیش‌تر توانسته پس از حل شائبه‌های مربوط به اجرای قوانین ضد‌پول‌شویی، موافقت مشروط مقام‌های هندی را برای فعالیت رسمی در این کشور جلب کند.

پیش‌از‌این، دولت هند بایننس را به‌دلیل تخلفات مالی به پرداخت جریمه ۲/۲۵ میلیون دلاری و ۷ ماه تعلیق محکوم کرده بود.

نوشته مجوز فعالیت رسمی بایننس در قزاقستان صادر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow