سری ردمی نوت ۱۴ پرو بادوام‌ترین گوشی سری خود خواهد بود

به‌گفته‌ی شیائومی، گوشی‌های جدید سری ردمی نوت ۱۴ پرو ازنظر مقاومت و دوام، درمقایسه‌با تمام مدل‌های قبلی این سری قوی‌تر و بهتر خواهند بود. این یعنی گوشی‌های مذکور در‌برابر ضربه و سقوط و سایر آسیب‌های فیزیکی مقاومت بیشتری نشان خواهند داد. به‌گزارش تک‌ناک، سری هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو (Redmi Note 14 Pro) در اقدامی […] نوشته سری ردمی نوت ۱۴ پرو بادوام‌ترین گوشی سری خود خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
سری ردمی نوت ۱۴ پرو بادوام‌ترین گوشی سری خود خواهد بود

به‌گفته‌ی شیائومی، گوشی‌های جدید سری ردمی نوت ۱۴ پرو ازنظر مقاومت و دوام، درمقایسه‌با تمام مدل‌های قبلی این سری قوی‌تر و بهتر خواهند بود. این یعنی گوشی‌های مذکور در‌برابر ضربه و سقوط و سایر آسیب‌های فیزیکی مقاومت بیشتری نشان خواهند داد.

به‌گزارش تک‌ناک، سری هوشمند ردمی نوت ۱۴ پرو (Redmi Note 14 Pro) در اقدامی ارزشمند همکاری رسمی خود را با «امداد آسمان آبی» (Blue Sky Rescue)، بزرگ‌ترین سازمان بشردوستانه‌ی غیردولتی چین، آغاز کرده است. در ۳۱ می ۲۰۲۳، وانگ تنگ توماس، مدیر برند ردمی، خبر این همکاری را اعلام کرد. همکاری مذکور از تعهد پایدار شیائومی به مسئولیت اجتماعی و حمایت از فعالیت‌های بشردوستانه حکایت می‌کند.

شیائومی‌تایم می‌نویسد که وانگ تنگ توماس با اشاره به این همکاری، بر تعهد ردمی به کیفیت و به‌ویژه King Kong quality بسیار مقاوم سری نوت ۱۴ پرو تأکید کرد. وی افزود که این کیفیت در شرایط واقعی عملیات‌های امدادی به‌اثبات رسیده است. او اعلام کرد که سازمان امداد آسمان آبی این سری را به‌عنوان تلفن‌همراه رسمی عملیات خود انتخاب کرده است.

سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی
سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی

مهم‌ترین ویژگی‌های سری ردمی نوت ۱۴ عبارت‌اند از:

  • ویژگی‌های دوام و پایداری: سری نوت ۱۴ پرو با تمرکز بر مقاومت دربرابر سقوط و نفوذ آب و ارائه‌ی ضمانت خدمات جامع، تجربه‌ای پایدار و مطمئن را به کاربران ارائه می‌دهد.
  • طراحی زیبا و کاربردی: طراحی این سری با الهام از پوستر رسمی، تلفیقی از زیبایی و عملکرد است. لنز دوربین عقب و فلش در چیدمانی متقارن قرار گرفته‌اند و بدنه‌ی پشتی گرد علاوه‌بر زیبایی، به خوش‌دستی دستگاه کمک می‌کند.

سری ردمی نوت ۱۴ هفته‌ی آینده عرضه می‌شود. این سری با بهبود درخورتوجه در دوام و کیفیت ساخت، ظرفیت‌های زیادی برای استفاده در عملیات امداد و نجات دارد. جزئیات بیشتر درباره‌ی این ویژگی‌ها و همکاری با سازمان امداد آسمان آبی به‌زودی منتشر خواهد شد.

نوشته سری ردمی نوت ۱۴ پرو بادوام‌ترین گوشی سری خود خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow