شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار ویدئوکنفرانس است

شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار جدیدی برای برگزاری جلسات ویدئویی آنلاین است که ویژگی‌های کاربردی بسیاری دارد. به‌گزارش تک‌ناک، شبکه اجتماعی ایکس پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد با لینکدین در‌زمینه فهرست‌بندی مشاغل و با پی‌پال در‌زمینه پرداخت‌ها رقابت کند. اکنون، این پلتفرم می‌خواهد با معرفی ابزار ویدئوکنفرانس، با شرکت‌هایی مانند زوم... نوشته شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار ویدئوکنفرانس است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار ویدئوکنفرانس است

شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار جدیدی برای برگزاری جلسات ویدئویی آنلاین است که ویژگی‌های کاربردی بسیاری دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، شبکه اجتماعی ایکس پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد با لینکدین در‌زمینه فهرست‌بندی مشاغل و با پی‌پال در‌زمینه پرداخت‌ها رقابت کند. اکنون، این پلتفرم می‌خواهد با معرفی ابزار ویدئوکنفرانس، با شرکت‌هایی مانند زوم و گوگل میت و مایکروسافت تیمز رقابت کند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که کریس پارک، یکی از کارمندان ایکس، هفته‌ی گذشته در پستی اعلام کرد که شرکت متبوعش اولین کنفرانس داخلی خود را با استفاده از این ابزار برگزار کرده است. وی ادعا کرد که بازخورد اولیه مثبت بوده است و این شرکت احتمالاً روی ویژگی‌هایی مانند امکان پین‌کردن سخنرانان و اطلاع‌رسانی بهتر برای نشان‌دادن ورود یا خروج افراد کار خواهد کرد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی X با نام کاربری P4mui نشان داد که کاربران خواهند توانست به‌طور مستقیم از اپلیکیشن iOS، جلسات جدیدی را به‌صورت آنی یا برنامه‌ریزی‌شده برای آینده برگزار کنند؛ درست مانند سایر ابزارهای کنفرانس آنلاین. مانند بسیاری دیگر از ویژگی‌های معرفی‌شده در پلتفرم‌های متعلق به ماسک، زمان دقیق عرضه‌ی ابزار ویدئو‌کنفرانس هنوز مشخص نیست.

ابزار ویدئو کنفرانس ایکس

شایان ذکر است که شبکه اجتماعی ایکس در‌حال‌حاضر پخش زنده ویدئویی را از‌طریق محصول Spaces خود امکان‌پذیر می‌کند. ابزارهایی مانند زوم و گوگل میت به کاربران اجازه می‌دهند تا بین ویدئوکنفرانس و پخش زنده به‌سبک سمینار جابه‌جا شوند. بنابراین، تعجب‌آور نخواهد بود اگر ایکس این دو محصول را با‌هم ادغام کند. ناگفته نماند قبل از اینکه ایکس ابزار ویدئوکنفرانس را برای همه‌ی کاربران در‌دسترس قرار دهد، باید به کنترل‌های حریم خصوصی و امنیتی نگاهی دقیق بیندازد.

نوشته شبکه اجتماعی ایکس در حال آزمایش ابزار ویدئوکنفرانس است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow