شرکت سازنده Arc مرورگر جدید و ساده‌تری می سازد

شرکت The Browser Company خالق مرورگر Arc، در حال ساخت مرورگر دوم و بسیار ساده‌تری است، اما قول داده که Arc را رها نکند. به گزاش تک‌ناک، جاش میلر، مدیرعامل شرکت سازنده Arc، اعلام کرد که محصول جدید به منظور ارائه تجربه‌ای سازمان‌یافته‌تر، مفیدتر و لذت‌بخش‌تر از اینترنت برای کاربران طراحی شده است. به نقل […] نوشته شرکت سازنده Arc مرورگر جدید و ساده‌تری می سازد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  3
شرکت سازنده Arc مرورگر جدید و ساده‌تری می سازد

شرکت The Browser Company خالق مرورگر Arc، در حال ساخت مرورگر دوم و بسیار ساده‌تری است، اما قول داده که Arc را رها نکند.

به گزاش تک‌ناک، جاش میلر، مدیرعامل شرکت سازنده Arc، اعلام کرد که محصول جدید به منظور ارائه تجربه‌ای سازمان‌یافته‌تر، مفیدتر و لذت‌بخش‌تر از اینترنت برای کاربران طراحی شده است.

به نقل از ورج، میلر توضیح داد که اگرچه Arc در سال جاری رشد سریعی داشته و تعداد کاربران آن چهار برابر شده است، اما به دلیل پیچیدگی و تفاوت‌های آن، تبدیل شدن به یک محصول کاملاً عمومی چالش‌برانگیز می‌باشد.

او در این باره گفت: «این نوآوری، دارای پیچیدگی‌های زیادی می‌باشد که در همین راستا رسیدن به تعداد کاربران مورد نظر، دشوار است.» تحقیقات و بازخوردهای کاربران نشان داده است که Arc بیشتر مورد استفاده کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد همیشه همین‌گونه خواهد بود.

با وجود این، کاربران فعلی Arc از ویژگی‌هایی مانند: نوار کناری، فضاها، پروفایل‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی آن رضایت دارند. آنها بیشتر از اضافه شدن ویژگی‌های جدید، خواهان بهبود سرعت، پایداری و امنیت مرورگر هستند. میلر تأکید کرد: «در این زمینه، Arc یک محصول تقریباً کامل به حساب می‌آید.»

شرکت سازنده Arc مرورگر جدید و ساده‌تری می سازد

به جای تغییر اساسی در Arc یا افزودن ویژگی‌های جدید که ممکن است کاربران فعلی را ناراضی کند، شرکت The Browser Company تصمیم گرفته است یک مرورگر جدید از ابتدا توسعه دهد.

میلر تأکید کرد که Arc همچنان به‌روزرسانی‌های پایداری و رفع اشکال را دریافت خواهد کرد و تیمی مخصوص به این موضوع اختصاص داده شده است.

مرورگر جدید به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بدون هیچ هزینه یا دشواری بتوانند به آن منتقل شوند. این مرورگر دارای زبانه‌های افقی و ساختار ساده‌تری خواهد بود تا «۹۰ ثانیه اول استفاده بدون دردسر» باشد و سپس به تدریج قابلیت‌های پیشرفته‌تر آن معرفی می‌شود. میلر اشاره کرد که این محصول ممکن است اوایل سال آینده عرضه شود.

هدف اصلی این مرورگر جدید، ارائه تجربه‌ای فعال‌تر، قدرتمندتر و متمرکز بر هوش مصنوعی است. میلر مثال‌هایی از کاربردهای آن، مانند: کمک به معلمان در کپی و پیست داده‌ها بین برنامه‌ها و کمک به فروشندگان Shopify در مدیریت سفارش‌ها و ایمیل‌های پشتیبانی، ارائه داد.

او معتقد است که با استفاده از هوش مصنوعی و دسترسی مرورگر به برنامه‌های وب و داده‌های مرور، این وظایف می‌توانند خودکار و آسان‌تر شوند.

با وجود چالش‌های موجود در طراحی مرورگری که علاوه بر نوآوری، قابلیت دسترس برای عموم کاربران را داشته باشد، میلر اطمینان دارد که تجربه پنج ساله تیم در توسعه Arc به آنها در این مسیر کمک خواهد کرد. او گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که به مأموریت اصلی خود در ساخت آینده مرورگرها بازگردیم.»

نوشته شرکت سازنده Arc مرورگر جدید و ساده‌تری می سازد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow