شرکت وارن بافت نصف سهام خود در اپل را فروخت

شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) متعلق به وارن بافت ، بر اساس داده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار دارایی خود در شرکت اپل را تقریبا به نصف کاهش داد که مبلغی معادل 84.2 میلیارد دلار است. به گزارش تکناک، در حالی که تاکنون اپل بزرگترین شرکت سهامی باقی مانده است ، بافت قبلا در... نوشته شرکت وارن بافت نصف سهام خود در اپل را فروخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
شرکت وارن بافت نصف سهام خود در اپل را فروخت

شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) متعلق به وارن بافت ، بر اساس داده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار دارایی خود در شرکت اپل را تقریبا به نصف کاهش داد که مبلغی معادل 84.2 میلیارد دلار است.

به گزارش تکناک، در حالی که تاکنون اپل بزرگترین شرکت سهامی باقی مانده است ، بافت قبلا در اوایل سال جاری 13 درصد از سهام خود در اپل را فروخته بود و اشاره کرده بود که به دلایل مالیاتی از فروش مقداری از سهام اپل بدش نمی آید.

طبق محاسبات فایننشال تایمز ، وارن بافت قبل از خرید سهام اپل در سال 2016  ، از سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال خودداری کرده است ، این ممکن است نشانه از دست رفتن امید وارن بافت به اپل و یا ممکن است فقط در موقعیت فروش باشد ، او همچنین در حال فروش سهام هایی دیگر نیز بوده است ، برای مثال می توان به فروش 3.8 میلیارد دلاری از سهام بانک آمریکا اشاره کرد.

وارن بافت از سرمایه گذاری در حوضه دیجیتال خودداری کرده است

این پرونده پس از آن منتشر شد که اپل درآمد سه ماهه سوم خود را در پنجشنبه گذشته اعلام کرد. رشد فروش آیپد نقطه درخشانی را نشان داد ، برخلاف فروش آیفون که برای دومین سه ماهه متوالی با کاهش فروش مواجه شد ، که از دلایل  آن می توان به رقابت با شرکت هایی مثل هواوی در بازار چین اشاره کرد.

تیم کوک ، مدیرعامل شرکت اپل بیان کرده است که اپل در حال معطوف سازی منابع خود برای راه اندازی هوش مصنوعی  است.

نوشته شرکت وارن بافت نصف سهام خود در اپل را فروخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow