شرکت AMD تراشه Z2 Extreme را سال آینده معرفی می کند

شرکت AMD قصد دارد تراشه Z2 Extreme جدید خود را در اوایل سال 2025 معرفی کند، که به احتمال زیاد در کنسول‌های دستی نسل بعدی مانند Asus ROG Ally یا Lenovo Legion Go به کار گرفته خواهد شد. به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، اگرچه در حال حاضر اطلاعات بیشتری توسط AMD فاش... نوشته شرکت AMD تراشه Z2 Extreme را سال آینده معرفی می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
شرکت AMD تراشه Z2 Extreme را سال آینده معرفی می کند

شرکت AMD قصد دارد تراشه Z2 Extreme جدید خود را در اوایل سال 2025 معرفی کند، که به احتمال زیاد در کنسول‌های دستی نسل بعدی مانند Asus ROG Ally یا Lenovo Legion Go به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، اگرچه در حال حاضر اطلاعات بیشتری توسط AMD فاش نشده است، اما به نظر می‌رسد این تراشه بر اساس معماری Strix Point که شامل نسل جدید Zen 5 است، ساخته خواهد شد.

Jacob Roach از Digital Trends در گزارش خود از IFA Berlin اعلام کرد که Jack Huynh، مدیر بخش کامپیوتر و گرافیک AMD، تأیید کرده است که این تراشه در سال 2025 عرضه خواهد شد.

یکی از اهداف این تراشه، افزایش طول عمر باتری است تا تجربه بازی‌های سنگین مانند Black Myth: Wukong به جای ۴۵ دقیقه، تا سه ساعت به طول بیانجامد.

تراشه Z2 Extreme توسط AMD معرفی خواهد شد

اگرچه تراشه Z1 Extreme در دستگاه‌های فعلی مانند: ROG Ally و Legion Go قدرت زیادی ارائه می‌کند، اما مصرف بالای انرژی این تراشه‌ها باعث شده است که عمر باتری کمتر از یک ساعت باشد.

شرکت AMD به دنبال بهبود این وضعیت است و شاید Z2 Extreme به عنوان یک تراشه اختصاصی برای کنسول‌های دستی طراحی شود، که هم دارای کارایی بالا و هم مصرف باتری بهینه‌تری باشد.

این تغییرات می‌تواند رقابت در بازار کنسول‌های دستی را داغ‌تر کند و عملکرد بهتر همراه با عمر باتری بیشتر را برای این دستگاه‌ها به ارمغان بیاورد.

 

نوشته شرکت AMD تراشه Z2 Extreme را سال آینده معرفی می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow