سونی سرورهای بازی Concord را خاموش کرد

بازی Concord، تنها دو هفته پس از عرضه روی PS5 و PC به‌ طور ناگهانی از دسترس خارج شد و عمر کوتاه آن با یک پیام خطای ساده و ناخوشایند به پایان رسید. به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، بازی شوتر قهرمانی 5v5 سونی، در ماه مه سال گذشته به عنوان بخشی از... نوشته سونی سرورهای بازی Concord را خاموش کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
سونی سرورهای بازی Concord را خاموش کرد

بازی Concord، تنها دو هفته پس از عرضه روی PS5 و PC به‌ طور ناگهانی از دسترس خارج شد و عمر کوتاه آن با یک پیام خطای ساده و ناخوشایند به پایان رسید.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، بازی شوتر قهرمانی 5v5 سونی، در ماه مه سال گذشته به عنوان بخشی از تلاش‌های بزرگ جیم رایان، رئیس سابق پلی‌استیشن، برای ورود به حوزه بازی‌های لایو سرویس رونمایی شد.

با وجود این متأسفانه، Concord نتوانست تأثیر چندانی در بازار بگذارد و گزارش‌ها بیانگر فروش تنها حدود ۲۵,۰۰۰ نسخه از بازی بود.

زمانی که سونی این هفته اعلام کرد که به زودی سرورهای بازی را خاموش می‌کند، حتی باعث شوک بیشتری نیز شد.

Firewalk Studios، سازنده بازی با بیان اینکه «انتشار اولیه بازی موفق نبود»، تأیید کرد که Concord امروز از دسترس خارج خواهد شد.

سرورها حدود ساعت 7 بعدازظهر به وقت بریتانیا خاموش و بازیکنان فقط با یک پیام خطای ساده و دستورالعمل‌های مربوط به بازپرداخت بازی روبه‌رو شدند.

سرورهای بازی Concord خاموش شد

با وجود این، تیم جامعه Concord در ردیت پیامی احساسی به اشتراک گذاشت و از تمام بازیکنان تشکر کرد:

«به نمایندگی از تمام اعضای Firewalk، برای حمایت‌ شما سپاسگزاریم. ما از افرادی که با ما وقت گذراندند و خاطراتی ساختند، قدردانی می‌کنیم.»

همچنین اعلام شد که سرور Discord بازی همچنان فعال باقی خواهد ماند و تغییراتی نیز برای بهینه‌سازی گفت‌وگوها اعمال خواهد شد.

آینده بازی Concord هنوز نامشخص است و Firewalk اعلام کرده بود که گزینه‌های مختلفی برای آینده بازی بررسی خواهد شد.

البته پایان این بازی تأثیری در حضور آن در سریال انیمیشنی آینده Secret Level از آمازون نخواهد داشت، که به طرفداران یک فرصت دیگر برای خداحافظی می‌دهد.

 

نوشته سونی سرورهای بازی Concord را خاموش کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow