شرکت HMD گوشی باربی را با طراحی تاشو و قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرد

شرکت‌ HMD با همکاری شرکت ماتل گوشی باربی را رونمایی کرد. این گوشی طراحی نوستالژیک و تاشو دارد و با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، گوشی باربی، محصول مشترک HMD و ماتل، به‌عنوان جایگزینی ساده برای گوشی‌های هوشمند پیچیده‌ی امروزی معرفی شد. این گوشی نوستالژیک برای اولین‌بار در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC... نوشته شرکت HMD گوشی باربی را با طراحی تاشو و قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
شرکت HMD گوشی باربی را با طراحی تاشو و قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرد

شرکت‌ HMD با همکاری شرکت ماتل گوشی باربی را رونمایی کرد. این گوشی طراحی نوستالژیک و تاشو دارد و با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، گوشی باربی، محصول مشترک HMD و ماتل، به‌عنوان جایگزینی ساده برای گوشی‌های هوشمند پیچیده‌ی امروزی معرفی شد. این گوشی نوستالژیک برای اولین‌بار در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2024) به‌نمایش گذاشته شد. این گوشی تاشو به‌جای تمرکز بر برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی، بر قابلیت‌های اصلی مانند تماس و پیامک تمرکز دارد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی می‌توان به قاب‌های پشتی قابل‌تعویض و باتری صورتی و آینه‌ی داخلی اشاره کرد.

مطالعات اخیر نشان می‌دهند که نسل جوان به‌دنبال کاهش وابستگی به دنیای دیجیتال هستند. HMD و ماتل با‌توجه‌به این نیاز، گوشی باربی را طراحی کرده‌اند. گوشی مذکور با امکانات محدود و بدون فروشگاه برنامه، مخصوص بزرگ‌سالان است و جذابیت خاصی برای کودکان ندارد.

گوشی جدید اچ‌ام‌دی در رنگ صورتی جذاب Pink Power عرضه می‌شود تا سبک کلاسیک باربی را به‌نمایش بگذارد. علاوه‌براین، دو قاب باتری قابل‌تعویض و لوازم جانبی متنوع مانند برچسب‌های رترو و بند گوشی مهره‌دار، به این گوشی ظاهری خاص بخشیده‌اند. همچنین، نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Snake و رادیو FM و پخش‌کننده‌ی موسیقی برخی از امکانات گوشی مذکور به‌شمار می‌آیند.

شرکت‌های HMD و ماتل از گوشی جدیدی به نام «باربی» رونمایی کرده‌اند

گوشی باربی یا نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ؟

به‌نقل از پی‌سی‌مگ، گوشی باربی در‌واقع نسخه‌ی تغییر‌یافته‌ای از نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ است که HMD پیش‌ازاین روانه‌ی بازار کرده بود. این گوشی تاشو دو نمایشگر دارد: یکی نمایشگر خارجی ۱/۷۷ اینچی و دیگری نمایشگر داخلی ۲/۸ اینچی. گوشی جدید اچ‌ام‌دی به تراشه‌ی ۲۲ نانومتری Unisoc T107 و ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت ازطریق کارت‌ حافظه‌ی microSD مجهز است.

گوشی باربی از بلوتوث، وای‌فای، GPS و اینترنت پرسرعت پشتیبانی و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۱,۴۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند. از دیگر مشخصات گوشی HMD می‌توان به جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون و دوربین VGA اشاره کرد.

گوشی مذکور از ۱ اکتبر (۱۰ مهر) با قیمت ۱۲۹ دلار فروخته و پیش‌فروش آن نیز از ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) آغاز خواهد شد.

نوشته شرکت HMD گوشی باربی را با طراحی تاشو و قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow