تاریخ رسمی عرضه توکن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن مشخص شد

کانال اطلاع‌رسانی رسمی پروژه‌ی همستر کامبت در پیام‌رسان تلگرام اعلام کرد که عرضه‌ی توکن این بازی و توزیع ایردراپ آن ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام قرار است در ماه سپتامبر، کام بازیکنان بازی کلیکی همستر کامبت شیرین شود. از قرار معلوم، ۲۶ سپتامبر مصادف با ۵ مهر توکن... نوشته تاریخ رسمی عرضه توکن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
تاریخ رسمی عرضه توکن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن مشخص شد

کانال اطلاع‌رسانی رسمی پروژه‌ی همستر کامبت در پیام‌رسان تلگرام اعلام کرد که عرضه‌ی توکن این بازی و توزیع ایردراپ آن ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام قرار است در ماه سپتامبر، کام بازیکنان بازی کلیکی همستر کامبت شیرین شود. از قرار معلوم، ۲۶ سپتامبر مصادف با ۵ مهر توکن همستر با نماد انحصاری HMSTR میان کاربران توزیع خواهد شد.

توزیع همستر کامبت

کریپتوتایمز می‌نویسد که ایردراپ بازی نیز هم‌زمان با رویداد ضرب توکن آن توزیع می‌شود و به کاربرانی که با بازی Hamster Kombat تعامل داشته‌اند،‌ پاداش تعلق می‌گیرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شایعات اخیر مبنی‌بر بروز اختلاف میان سازندگان بازی همستر کامبت باعث شده تا شمار کاربران فعال آن از ۱۵۵ میلیون نفر به ۸۷ میلیون نفر کاهش یابد.

تأخیر در توزیع ایردراپ از دیگر دلایل افت چشمگیر شمار کاربران این بازی کلیکی بوده است. انتظار می‌رود که اگر دوباره ساخت و عرضه‌ی توکن HMSTR به‌تعویق بیفتد، پایگاه کاربری این بازی باردیگر با افت درخورتوجهی مواجه شود.

 

نوشته تاریخ رسمی عرضه توکن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow