شرکت OpenAI نسخه جدید هوش مصنوعی GPT-4o را رونمایی کرد

OpenAI نسخه‌ی جدید مدل زبانی بزرگ خود، یعنی GPT-4o را معرفی کرد. این نسخه می‌تواند متن‌های طولانی‌تر تولید و از حداکثر ۶۴ هزار توکن خروجی پشتیبانی کند. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت OpenAI بی‌سر‌و‌صدا بیانیه‌ای عجیب منتشر و در آن مدل پیشرفته‌ی GPT-4o را معرفی کرد. جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI حالا از تعداد بیشتری توکن خروجی پشتیبانی... نوشته شرکت OpenAI نسخه جدید هوش مصنوعی GPT-4o را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شرکت OpenAI نسخه جدید هوش مصنوعی GPT-4o را رونمایی کرد

OpenAI نسخه‌ی جدید مدل زبانی بزرگ خود، یعنی GPT-4o را معرفی کرد. این نسخه می‌تواند متن‌های طولانی‌تر تولید و از حداکثر ۶۴ هزار توکن خروجی پشتیبانی کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت OpenAI بی‌سر‌و‌صدا بیانیه‌ای عجیب منتشر و در آن مدل پیشرفته‌ی GPT-4o را معرفی کرد. جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI حالا از تعداد بیشتری توکن خروجی پشتیبانی می‌کند.

نئووین می‌نویسد که نسخه‌ی آزمایشی GPT-4o با نام GPT-4o Long Output، حالا می‌تواند تا ۶۴ هزار توکن خروجی را در هر درخواست پشتیبانی کند. این به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا از مدل GPT-4o برای کاربردهایی استفاده کنند که به تکمیل‌های طولانی‌تر نیاز دارند. توسعه‌دهندگانی که عضو برنامه‌ی آلفای OpenAI هستند، می‌توانند با استفاده از نام مدل «gpt-4o-64k-output-alpha» به GPT-4o Long Output دسترسی پیدا کنند.

ازآنجاکه تکمیل‌های طولانی هزینه‌ی بیشتری دارند، OpenAI قیمت هر توکن این مدل را افزایش داده است. gpt-4o-64k-output-alpha برای هر یک‌میلیون توکن ورودی ۶ دلار و برای هر یک‌میلیون توکن خروجی ۱۸ دلار هزینه خواهد داشت.

GPT-4o Long Output

در خبری مرتبط، دیروز مایکروسافت از انتشار API GPT-4o mini با پشتیبانی از بینایی برای استقرارهای استاندارد جهانی و شرق ایالات متحده خبر داد. مایکروسافت به‌زودی آن را به مناطق بیشتری خواهد آورد.

با پشتیبانی از بینایی GPT-4o mini، توسعه‌دهندگان می‌توانند از APIها برای پردازش تصاویر و ویدئوها در برنامه‌هایی که شامل تشخیص بصری، درک صحنه و… هستند، استفاده کنند. همچنین، GPT-4o mini می‌تواند خروجی‌های متنی دقیق و مرتبط با زمینه را از ورودی‌های بصری تولید کند.

تیم مایکروسافت Azure درباره‌ی در‌دسترس‌بودن GPT-4o mini در آژور (Azure) نوشت:

با افزودن قابلیت‌های ورودی بصری، GPT-4o mini تنوع خود را گسترش می‌دهد و افق‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها باز می‌کند. این پیشرفت به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌های بصری را پردازش و تجزیه‌و‌تحلیل و بینش‌های ارزشمندی استخراج و خروجی‌های متنی جامع تولید کنند.

این پیشرفت‌ها در محصولات OpenAI و مایکروسافت نشان‌دهنده‌ی پیشرفت سریع در چشم‌انداز هوش مصنوعی، به‌ویژه در مدل‌های زبان و بینایی است. با قدرتمندتر و در‌دسترس‌تر شدن این مدل‌ها، آن‌ها فرصت‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها برای بازنگری در تجربیاتی ایجاد می‌کنند که برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند.

نوشته شرکت OpenAI نسخه جدید هوش مصنوعی GPT-4o را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow