سامسونگ گلکسی S25 اولترا با طراحی جدید در راه است

گلکسی S25 اولترا احتمالاً با طراحی ظاهری گردتر درمقایسه‌با مدل قبلی و دوربین‌های باکیفیت‌تر و پردازنده‌ی قدرتمند معرفی خواهد شد. به گزارش تک‌ناک، هنوز چند ماه تا عرضه‌ی سری گلکسی S25 سامسونگ باقی مانده است؛ با‌این‌حال، شایعات زیادی درباره‌ی آن در حال انتشار است. به‌عنوان مثال، پیش‌تر اخباری مبنی‌بر طراحی لبه‌های گردتر گلکسی S25 اولترا... نوشته سامسونگ گلکسی S25 اولترا با طراحی جدید در راه است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
سامسونگ گلکسی S25 اولترا با طراحی جدید در راه است

گلکسی S25 اولترا احتمالاً با طراحی ظاهری گردتر درمقایسه‌با مدل قبلی و دوربین‌های باکیفیت‌تر و پردازنده‌ی قدرتمند معرفی خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، هنوز چند ماه تا عرضه‌ی سری گلکسی S25 سامسونگ باقی مانده است؛ با‌این‌حال، شایعات زیادی درباره‌ی آن در حال انتشار است. به‌عنوان مثال، پیش‌تر اخباری مبنی‌بر طراحی لبه‌های گردتر گلکسی S25 اولترا منتشر شده بود. اکنون، اطلاعات جدید جزئیات بیشتری از تغییرات احتمالی طراحی این گوشی ارائه می‌دهد.

آیس یونیورس (IceUniverse)، افشاگر شناخته‌شده‌ی دنیای فناوری‌، تصاویری را در شبکه‌ی اجتماعی به‌اشتراک گذاشته است که به بازطراحی گلکسی S25 اولترا اشاره می‌کند. این تصاویر نشان می‌دهند که پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها طراحی گرد‌تری خواهد داشت که در تضاد با لبه‌های تیز گلکسی S24 اولترا است. تصویر زیر هر دو گوشی را در‌کنار هم نشان می‌دهد تا تفاوت طراحی آن‌ها بیشتر مشخص شود.

گلکسی S25 اولترا احتمالا با طراحی گردتر نسبت به مدل قبلی عرضه شود.فون‌آرنا می‌نویسد که علاوه‌براین، در یکی از تصاویر گلکسی S25 اولترا همراه با قلم S-Pen نشان داده شده است که به‌نظر می‌رسد طراحی آشنایی دارد. تصویری دیگر آیفون ۱۶ پرو مکس را در‌کنار گلکسی S25 اولترا قرار می‌دهد. سال‌هاست که مدل‌های پرو مکس اپل و مدل‌های اولترا سامسونگ رقبای سرسختی در بازار پرچم‌داران بوده‌اند و نسخه‌های جدید قطعاً این روند را ادامه خواهند داد.

مدل‌های پرومکس اپل و مدل‌های اولترا سامسونگ رقبای سرسختی در بازار پرچم‌داران گلکسی S25 اولترا

هنوز با قطعیت نمی‌توان گفت که سامسونگ واقعاً طراحی پرچم‌دار آینده خود را تغییر خواهد داد؛ اما در‌صورت تصمیم غول فناوری کره‌ای برای جایگزینی لبه‌های تیز با لبه‌های گردتر در گلکسی S25 اولترا، احتمالاً این تغییر با استقبال بسیاری از کاربران مواجه خواهد شد.

اگرچه طراحی براق و زاویه‌دار گلکسی S24 اولترا به آن ظاهری ظریف می‌بخشد، حین استفاده ممکن است به ناراحتی کاربران منجر شود؛ چراکه گوشه‌های تیز به کف دست فشار می‌آورند. این مسئله‌ی طراحی برای همه‌ی کاربران آزاردهنده نیست؛ اما برخی از افراد با آن درگیر هستند.

مدل‌های پرومکس اپل و مدل‌های اولترا سامسونگ رقبای سرسختی در بازار پرچم‌داران گلکسی S25 اولترا

درواقع، طراحی گلکسی S25 اولترا ممکن است با تغییرات بیشتری همراه شود. آیس یونیورس به ایده‌ای جدید و جالب درباره‌ی قاب وسط گوشی نیز اشاره کرده است. به‌جای اینکه قاب گلکسی S25 اولترا کاملاً صاف یا خمیده باشد، احتمال دارد پنل پشتی گرد و پنل جلویی صاف‌تری در نزدیکی نمایشگر داشته باشد. این طراحی نامتقارن به گوشی ظاهری کاملاً جدید و متفاوت خواهد داد.

علاوه‌بر تغییرات ظاهری، شایعات حاکی از آن است که گلکسی S25 اولترا به دو دوربین جدید، شامل دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود که قلب تپنده‌ی این گوشی پرچم‌دار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد که برای افزایش سرعت بازطراحی شده است. طبق گزارش‌ها، عرضه‌ی سری گلکسی S25 برای ژانویه‌ی ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

نوشته سامسونگ گلکسی S25 اولترا با طراحی جدید در راه است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow