شوک و ناباوری طرفداران از افشای درآمدهای نجومی استریمرهای برتر

در دهه‌های اخیر، درآمدزایی از اینترنت به عنوان یک شغل اصلی تقریباً غیرقابل تصور بود، اما امروزه پلتفرم‌هایی مانند Twitch ثابت کرده‌اند که افراد می‌توانند به‌راحتی از طریق فضای مجازی به درآمدهای هنگفت دست یابند. به گزارش تکناک ،یکی از مشهورترین این افراد، یوتیوبر Tana Mongeau است که اخیراً از موفقیت‌های خود سخن گفته است.این […] نوشته شوک و ناباوری طرفداران از افشای درآمدهای نجومی استریمرهای برتر اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  2
شوک و ناباوری طرفداران از افشای درآمدهای نجومی استریمرهای برتر

در دهه‌های اخیر، درآمدزایی از اینترنت به عنوان یک شغل اصلی تقریباً غیرقابل تصور بود، اما امروزه پلتفرم‌هایی مانند Twitch ثابت کرده‌اند که افراد می‌توانند به‌راحتی از طریق فضای مجازی به درآمدهای هنگفت دست یابند.

به گزارش تکناک ،یکی از مشهورترین این افراد، یوتیوبر Tana Mongeau است که اخیراً از موفقیت‌های خود سخن گفته است.این در حالی است که اعضای FaZe Clan از جمله Ronaldo، Jason و Lacy به‌تازگی درآمدهای خود از پلتفرم Twitch را به واسطه رویدادهای subathons فاش کرده‌اند.

این رویدادها طی چند سال اخیر در Twitch بسیار محبوب شده و حتی به رکوردشکنی‌های تاریخی منجر شده‌اند. الگویی که بیشتر این رویدادها دنبال می‌کنند، افزایش مدت زمان استریم برای هر عضو جدید است و گاهی نیز با چالش‌های ویژه‌ای همراه می‌شوند که هیجان بیشتری به استریم‌ها می‌بخشد.

اعضای FaZe Clan نیز با برگزاری رویدادهای subathons موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند. Jason در یکی از استریم‌های اخیرش به‌طور تصادفی فاش کرد که در طول یک ماه بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار درآمد داشته است.

از سوی دیگر، اسکرین‌شات‌های منتشر شده از داشبورد Lacy و Ronaldo نشان می‌دهد که هرکدام بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار درآمد داشته‌اند. یکی از کاربران پلتفرم X کلیپی از لحظه‌ای منتشر کرد که Stable Ronaldo به طور تصادفی داشبورد Twitch Creator خود را نشان داد و درآمد ۱.۲ میلیون دلاری‌اش در ماه سپتامبر را افشا کرد.

واکنش‌های کاربران نسبت به این ارقام، حاکی از شوک و ناباوری است. بسیاری از کاربران این درآمدها را “دیوانه‌کننده” توصیف کرده‌اند و برخی دیگر حتی ادعا کرده‌اند که این افشا تصادفی نبوده است. یک کاربر در واکنش نوشت: “۱.۲ میلیون در یک ماه واقعاً غیرقابل تصور است.” کاربر دیگری نیز افزود: “اگر من در ماه ۱.۲ میلیون دلار درآمد داشتم، استریمم را خاموش نمی‌کردم.”

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در ماه جولای امسال، Lacy به عنوان یکی از چهار استریمر جدید به FaZe Clan پیوست، پس از اینکه Banks تصمیم به “بازسازی” سازمان و اخراج برخی از اعضا گرفت. در جریان یکی از استریم‌های خود، Lacy به‌طور تصادفی داشبوردش را باز کرد و درآمد خود را از ۶ تا ۱۲ جولای که مبلغ ۲۷,۲۵۳ دلار بود، نشان داد. وی چند روز بعد، داشبورد خود را عمداً نمایش داد و درآمدش را از ۸ تا ۱۴ جولای به مبلغ ۵۸,۷۶۲ دلار فاش کرد.

هرچند استریمرهای Twitch به دلیل افشای درآمدهایشان با تحریم مواجه نمی‌شوند، اما اغلب تلاش می‌کنند از نمایش بیش از حد جزئیات درآمدشان خودداری کنند.

درآمدهای آنها بیشتر بر اساس اشتراک‌های کاربران است، اما تبلیغات و بازی‌های خاصی نیز به عنوان منابع درآمدی اضافی وجود دارد. علاوه بر این، کمک‌های مالی که از طریق پلتفرم‌های دیگر انجام می‌شود، در داده‌های Twitch لحاظ نمی‌شود. بنابراین، آنچه کاربران مشاهده می‌کنند احتمالاً به درآمد واقعی نزدیک نیست.

این اطلاعات نشان می‌دهد که استریمینگ در Twitch می‌تواند فراتر از یک شغل جانبی باشد و به منبع درآمدی جدی و پررونق تبدیل شود.

نوشته شوک و ناباوری طرفداران از افشای درآمدهای نجومی استریمرهای برتر اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow