شکایت از یوبیسافت به‌دلیل به‌اشتراک‌گذاری غیرقانونی اطلاعات کاربران با متا

یوبیسافت، ناشر سری Assassin’s Creed، با اتهام اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران ازطریق فروشگاه و سرویس Ubisoft+ با شرکت متا بدون رضایت کاربران روبه‌رو شده است. به‌گزارش تک‌ناک، به‌تازگی شکایتی علیه یوبیسافت تنظیم شده است که در آن اشاره شده این شرکت با استفاده از نرم‌افزار ردیابی پیکسل هر بار که کاربری از فروشگاه یا سرویس Ubisoft+ […] نوشته شکایت از یوبیسافت به‌دلیل به‌اشتراک‌گذاری غیرقانونی اطلاعات کاربران با متا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
شکایت از یوبیسافت به‌دلیل به‌اشتراک‌گذاری غیرقانونی اطلاعات کاربران با متا

یوبیسافت، ناشر سری Assassin’s Creed، با اتهام اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران ازطریق فروشگاه و سرویس Ubisoft+ با شرکت متا بدون رضایت کاربران روبه‌رو شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌تازگی شکایتی علیه یوبیسافت تنظیم شده است که در آن اشاره شده این شرکت با استفاده از نرم‌افزار ردیابی پیکسل هر بار که کاربری از فروشگاه یا سرویس Ubisoft+ خرید می‌کند، اطلاعات شناسایی شخصی او را بدون اطلاع به متا ارسال می‌کند.

این اقدام نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی ویدئو است که در سال ۱۹۸۸ تصویب شده و هدف آن جلوگیری از افشای نادرست سوابق اجاره یا فروش ویدئوها است. در سال ۲۰۱۳ این قانون اصلاح شد تا به شبکه‌های استریم اجازه دهد که اطلاعات شناسایی کاربران را به‌اشتراک بگذارند؛ البته تنها در‌صورتی‌که رضایت کاربران جلب شده باشد.

شرکت یوبیسافت  با اتهام اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با شرکت متا (مالک فیسبوک) بدون رضایت افراد روبرو شده است.

به‌نقل از بلومبرگ، در متن شکایت آمده است:

قراردادن پیکسل در یک وب‌سایت، تنها با اقدامات مستقیم یا همکاری مسئولان وب‌سایت امکان‌پذیر است و بدون اطلاع و موافقت یوبیسافت، فیسبوک نمی‌تواند Pixel را در وب‌سایت قرار دهد.

در بخش دیگری از شکایت مذکور تأکید شده است که یوبیسافت به‌وضوح از کاربران برای ردیابی و اشتراک‌گذاری اطلاعاتشان با متا اجازه‌ نمی‌گیرد. هنوز این شکایت تأیید رسمی برای اقدام گروهی را دریافت نکرده است؛ اما شاکیان خواستار برگزاری دادگاه و دریافت غرامت مالی برای همه افراد آسیب‌دیده هستند. همچنین، آن‌ها از یوبیسافت خواسته‌اند یا Pixel را از وب‌سایت خود حذف کند یا برای اشتراک‌گذاری داده‌ها از کاربران رضایت بگیرد.

نوشته شکایت از یوبیسافت به‌دلیل به‌اشتراک‌گذاری غیرقانونی اطلاعات کاربران با متا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow