شیائومی HyperOS به آخرین وصله امنیتی اندروید مجهز می‌شود

شیائومی وصله‌ی امنیتی ماه آگوست را برای رابط کاربری HyperOS منتشر کرده است تا امنیت دستگاه‌های خود را افزایش چشمگیری دهد. به‌گزارش تک‌ناک، میکس فولد ۴ اولین دستگاه شیائومی است که به‌روزرسانی امنیتی آگوست را برای رابط کاربری HyperOS دریافت کرده است. درحالی‌که این به‌روزرسانی فقط در چند منطقه از چین دردسترس قرار دارد، این... نوشته شیائومی HyperOS به آخرین وصله امنیتی اندروید مجهز می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شیائومی HyperOS به آخرین وصله امنیتی اندروید مجهز می‌شود

شیائومی وصله‌ی امنیتی ماه آگوست را برای رابط کاربری HyperOS منتشر کرده است تا امنیت دستگاه‌های خود را افزایش چشمگیری دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، میکس فولد ۴ اولین دستگاه شیائومی است که به‌روزرسانی امنیتی آگوست را برای رابط کاربری HyperOS دریافت کرده است. درحالی‌که این به‌روزرسانی فقط در چند منطقه از چین دردسترس قرار دارد، این گوشی تاشو با OS1.0.9.0.UNVCNXM عرضه شده است. به‌روزرسانی یادشده با آخرین وصله‌ی امنیتی اندروید آگوست ۲۰۲۴، امنیت و پایداری سیستم را بهبود می‌بخشد.

تغییرات این به‌روزرسانی مختصر، اما بسیار مهم است. «وصله‌ی امنیتی اندروید به آگوست ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شد. امنیت سیستم افزایش یافته است.» این یادداشت کوتاه صرفاً توضیح می‌دهد و تضمین می‌کند که شیائومی تمام تلاشش را برای حفظ امنیت و یکپارچگی دستگاه‌های خود انجام می‌دهد و درنتیجه کاربران خود را از تهدیدها و آسیب‌پذیری‌های قطعی محافظت می‌کند. به‌روزرسانی مذکور ابتدا برای کاربران Mi Pilot و سپس برای عموم منتشر شد.

وصله امنیتی ماه آگوست را برای سیستم عامل HyperOS

شیائومی‌تایم می‌نویسد که میکس فولد ۴ به صفحه‌نمایش تاشو LTPO AMOLED مجهز شده است که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پیمایش بسیار روان را به‌ارمغان می‌آورد. ابعاد صفحه‌نمایش اصلی این گوشی در حالت بازشده ۸/۰۳ اینچ است. قلب تپنده‌ی میکس فولد ۴ تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام است که آن را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کنند.

درپایان‌، باید به این نکته اشاره کنیم که انتشار به‌روزرسانی امنیتی آگوست برای رابط کاربری HyperOS در میکس فولد ۴ نشان‌دهنده‌ی تعهد شیائومی در انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی برای پیشرفته‌ترین دستگاه‌هایش است.

نوشته شیائومی HyperOS به آخرین وصله امنیتی اندروید مجهز می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow