صفحه ویکی‌پدیای بازی Silent Hill 2 Remake قفل شد

ویکی‌پدیا مجبور شد صفحه مربوط به بازی Silent Hill 2 Remake را به دلیل ویرایش‌های نادرست در مورد نظرات منتقدان قفل کند. به گزارش تک‌ناک، این اقدام پس از آن صورت گرفت که طرفداران ناراضی چندین بار تلاش کردند تا به اشتباهات و تغییرات غیرواقعی در مورد استقبال منتقدان از این بازی بپردازند. پس از […] نوشته صفحه ویکی‌پدیای بازی Silent Hill 2 Remake قفل شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
صفحه ویکی‌پدیای بازی Silent Hill 2 Remake قفل شد

ویکی‌پدیا مجبور شد صفحه مربوط به بازی Silent Hill 2 Remake را به دلیل ویرایش‌های نادرست در مورد نظرات منتقدان قفل کند.

به گزارش تک‌ناک، این اقدام پس از آن صورت گرفت که طرفداران ناراضی چندین بار تلاش کردند تا به اشتباهات و تغییرات غیرواقعی در مورد استقبال منتقدان از این بازی بپردازند.

پس از انتشار بازی، این نسخه از Silent Hill 2 با استقبال زیادی از سوی منتقدان روبه‌رو شد، اما برخی کاربران ویرایش‌هایی با اطلاعات غلط انجام دادند.

از جمله ادعایی مبنی بر اینکه این بازی «بدترین نقدهای ممکن را دریافت کرده است»، یا دروغ‌هایی پیرامون امتیاز بازی در Metacritic، که در نهایت باعث شد صفحه در حالت محافظت‌شده قرار گیرد تا از ویرایش‌های بدون استناد جلوگیری شود.

یکی از این ویرایش‌ها ادعا می‌کرد که Eurogamer به بازی امتیاز 0/5 داده است، در حالی که در واقع امتیاز کامل را به آن داده بود.

ویکی‌پدیا صفحه بازی Silent Hill 2 Remake را قفل کرد

هنوز مشخص نیست که انگیزه اصلی این ویرایش‌ها چیست، اما برخی معتقد هستند که این تغییرات ناشی از اعتراض به عنوان «وُک» بودن بازی به دلیل تغییرات ظاهری شخصیت‌ها و لباس‌های آنها است.

از سوی دیگر، برخی طرفداران ممکن است به دلیل انتخاب Bloober Team برای بازسازی این بازی یا حتی خود تصمیم برای بازسازی Silent Hill 2 ناراحت باشند.

اگرچه فقط افرادی که نسخه دیلاکس بازی با دسترسی زودهنگام را خریداری کرده‌اند تاکنون به آن دسترسی داشته‌اند، اما Silent Hill 2 Remake در Steam امتیاز «بسیار مثبت» را از سوی کاربران دریافت کرده است.

نوشته صفحه ویکی‌پدیای بازی Silent Hill 2 Remake قفل شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow