طراحی حلقه دوربین گلکسی S25 اولترا مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود

سامسونگ با هدف بهبود عملکرد دوربین در سری S، ماژول دوربین گلکسی S25 اولترا را با الهام از گلکسی زد فولد ۶ طراحی خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی سری گلکسی S25 است. انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید غول فناوری کره‌ای حدود سه ماه دیگر معرفی شوند. در‌این‌میان، گلکسی S25 اولترا […] نوشته طراحی حلقه دوربین گلکسی S25 اولترا مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
طراحی حلقه دوربین گلکسی S25 اولترا مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود

سامسونگ با هدف بهبود عملکرد دوربین در سری S، ماژول دوربین گلکسی S25 اولترا را با الهام از گلکسی زد فولد ۶ طراحی خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی سری گلکسی S25 است. انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید غول فناوری کره‌ای حدود سه ماه دیگر معرفی شوند. در‌این‌میان، گلکسی S25 اولترا به‌عنوان پرچم‌دار این سری، در چند ماه گذشته توجه زیادی را به خود جلب و اطلاعات مختلفی از این دستگاه به بیرون درز کرده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که گلکسی S25 اولترا احتمالاً با به‌روزرسانی‌های چشمگیر در زمینه صفحه‌نمایش و دوربین عرضه خواهد شد. بااین‌حال، مسئله مهمی که موجب کنجکاوی کاربران شده بود، طراحی دوربین این دستگاه است. بر‌اساس افشاگری‌های آیس یونیورس در شبکه اجتماعی X، حلقه‌های دوربین گلکسی S25 اولترا ممکن است مشابه حلقه‌های دوربین گوشی گلکسی زد فولد ۶ باشند. با‌این‌حال، این شباهت به‌صورت کامل نخواهد بود و تفاوت‌هایی نیز وجود خواهد داشت.

در گزارش آیس یونیورس، آمده است که حلقه‌های اطراف لنزهای دوربین در گلکسی S25 اولترا مشکی‌رنگ خواهند بود و طراحی دایره‌های متحدالمرکز در آن‌ها به‌کار خواهد رفت. ازنظر چیدمان کلی، سامسونگ احتمالاً به همان الگوی سنتی خود پایبند خواهد ماند و ظاهر دوربین این دستگاه به Galaxy S25 Ultra بسیار شبیه خواهد بود. این موضوع نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به حفظ عناصر طراحی موفق گذشته است، در حالی که به بهبودهای جزئی نیز می‌پردازد.

براساس اطلاعات افشا‌شده، گلکسی S25 اولترا احتمالاً چهار دوربین در پنل پشتی خواهد داشت:

  • دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و سنسور جدید ایزوسل HP2
  • دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار
  • دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابر (با سنسور جدید ایزوسل ۱.۳)
  • دوربین سوپرتله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری

همچنین، برای ثبت عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی انتظار می‌رود سامسونگ همچنان از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی برای Galaxy S25 Ultra استفاده کند.

سامسونگ با هدف بهبود عملکرد دوربین در سری S، طراحی ماژول دوربین گلکسی S25 اولترا را با الهام از گلکسی زد فولد ۶ به‌روزرسانی کرده است.

علاوه‌بر مشخصات دوربین، اطلاعاتی نیز درباره طراحی کلی دستگاه منتشر شده است. انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا درمقایسه‌با نسخه‌های قبلی خود نازک‌تر و سبک‌تر باشد. این تغییرات درکنار بهبودهای سخت‌افزاری دیگر، تجربه بهتری برای کاربران فراهم خواهد کرد.

نئووین می‌نویسد که یکی از نکات جالب درباره این دستگاه، بهره‌مندی از ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. اگر این شایعه درست باشد، گلکسی S25 اولترا اولین گوشی از سری S خواهد بود که پس از گلکسی S20 اولترا و S21 اولترا از چنین میزان حافظه رمی بهره می‌برد. این افزایش حافظه رم می‌تواند تأثیر بسزایی بر عملکرد گوشی، به‌ویژه در زمینه چندوظیفگی و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین بگذارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که انتظار می‌رود سامسونگ در Galaxy S25 Ultra معرفی کند، قابلیت اتصال ماهواره‌ای است. این فناوری می‌تواند امکاناتی نوین در حوزه ارتباطات و دسترسی به اطلاعات در مناطق دورافتاده و بدون پوشش شبکه‌های معمول به‌ارمغان بیاورد. علاوه‌بر‌این، این گوشی احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره‌مند خواهد بود.

نوشته طراحی حلقه دوربین گلکسی S25 اولترا مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow