مادربردهای Z890 اینتل با قیمت پایه ۱۹۹ دلار روانه بازار شدند

مادربردهای نسل جدید اینتل با چیپست Z890 از شرکت‌های مطرحی مانند ایسوس، ازراک، گیگابایت و MSI اکنون برای پیش‌فروش دردسترس قرار گرفته‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، مادربردهای جدید سری Z890 از شرکای اصلی اینتل، یعنی ام‌اس‌آی، گیگابایت، ایسوس و ازراک با قیمت‌ پایه ۱۹۹ دلار آماده پیش‌سفارش هستند. این مادربردها که با فناوری‌ و طراحی‌ جدید عرضه می‌شوند، […] نوشته مادربردهای Z890 اینتل با قیمت پایه ۱۹۹ دلار روانه بازار شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
مادربردهای Z890 اینتل با قیمت پایه ۱۹۹ دلار روانه بازار شدند

مادربردهای نسل جدید اینتل با چیپست Z890 از شرکت‌های مطرحی مانند ایسوس، ازراک، گیگابایت و MSI اکنون برای پیش‌فروش دردسترس قرار گرفته‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، مادربردهای جدید سری Z890 از شرکای اصلی اینتل، یعنی ام‌اس‌آی، گیگابایت، ایسوس و ازراک با قیمت‌ پایه ۱۹۹ دلار آماده پیش‌سفارش هستند. این مادربردها که با فناوری‌ و طراحی‌ جدید عرضه می‌شوند، با پردازنده‌های Core Ultra 200S اینتل کاملاً سازگار و آماده ورود به بازار هستند.

Wccftech می‌نویسد که مادربردهای Z890 به‌طور رسمی در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی‌های معتبر آنلاین در اروپا و امریکا  فهرست شده‌اند و علاقه‌مندان اکنون می‌توانند این مادربردها را پیش‌سفارش کنند. ارسال این محصولات از ۲۴ اکتبر، هم‌زمان با عرضه پردازنده‌های جدید Arrow Lake آغاز خواهد شد.

مادربردهای Z890 اینتل

قیمت‌های مادربردهای Z890 از ۱۹۹ تا ۹۹۹ دلار

براساس اطلاعات موجود، قیمت این مادربردها در‌حال‌حاضر از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود و برخی از مدل‌های قدرتمند تا ۹۹۹ دلار قیمت دارند. به‌عنوان مثال، در میان محصولات مختلف، ام‌اس‌آی، ایسوس، گیگابایت و ازراک هر‌کدام مدل‌های اقتصادی و حرفه‌ای ارائه داده‌اند تا نیازهای مختلف کاربران را پوشش دهند. MSI چندین مدل از مادربردهای خود از‌جمله MEG Z890 ACE را با قیمت ۶۵۹/۹۹ دلار و PRO Z890-A WiFi را با قیمت ۲۸۹/۹۹ دلار عرضه کرده است.

مادربردهای اینتل

مادربردهای Z890 ام‌اس‌آی

در‌حال‌حاضر، مدل‌های مختلفی از مادربردهای MSI در فروشگاه‌های آنلاین معتبر مانند Newegg و Amazon برای پیش‌سفارش آماده هستند. این مادربردها شامل PRO Z890-S WiFi با قیمت ۲۲۹/۹۹ دلار و Z890 Gaming Plus WiFi با قیمت ۲۶۹/۹۹ دلار است. مادربردهای این سری با ویژگی‌های مختلف ازجمله Wi-Fi داخلی و پشتیبانی از فناوری‌های جدید عرضه می‌شوند.

چیپست Z890 اینتل

محصولات Z890 ایسوس در بازار

ایسوس نیز حضور پررنگی در بازار مادربردهای Z890 دارد. این برند مشهور مدل‌هایی مانند ROG Maximus Z890 Extreme را با قیمت ۹۹۹/۹۹ دلار و Prime Z890-P WiFi را با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است. ایسوس به‌تازگی چندین مادربرد از سری Z890 خود را در خرده‌فروشی‌های مختلف از‌جمله Amazon و B&H فهرست کرده است. این محصولات نیز از ۲۴ اکتبر آماده ارسال به مشتریان خواهند بود.

مادربردهای اینتل با چیپست Z890

مادربردهای Z890 گیگابایت و ازراک

درکنار ایسوس و MSI، برند گیگابایت نیز چندین مادربرد Z890 را معرفی کرده است. مدل‌هایی از‌جمله Z890 Aorus Master با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار و Gigabyte Z890 Eagle WiFi7 با قیمت ۲۳۹/۹۹ دلار گزینه‌هایی مناسب برای کاربرانی است که به‌دنبال ترکیبی از کیفیت و عملکرد هستند.

درمقابل، ازراک نیز با مدل‌های متنوعی از‌جمله Taichi AQUA Z890 با قیمت ۷۹۹/۹۹ دلار و Z890 Pro-A WiFi با قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار در بازار حضور دارد. این برند علاوه‌بر مدل‌های پیشرفته، مادربردهایی برای کاربران با بودجه محدود ارائه کرده است.

ورود برندهای جدید به بازار Z890

علاوه‌بر برندهای معروفی مانند ایسوس و MSI، شرکت‌های دیگری همچون Colorful ،Biostar ،Maxsun و NZXT نیز مدل‌های جدیدی از مادربردهای Z890 خود را معرفی کرده‌اند. به‌عنوان مثال، Biostar حداقل سه مادربرد مختلف از‌جمله مدل پرچم‌دار خود، Valkyrie را آماده کرده است. همچنین، برند Colorful پنج محصول جدید از سری Z890 از‌جمله مدل پرچم‌دار iGame Z890 Vulcan W/Z را به بازار عرضه خواهد کرد.

مدل‌های جدیدی از مادربردهای Z890 شرکت Maxsun نیز با تمرکز بر اورکلاک DDR5 در راه است که انتظار می‌رود در روزهای آینده معرفی شود. این برندها با ارائه مدل‌های متنوع و به‌روز، رقابت تنگاتنگی در بازار سخت‌افزار ایجاد کرده‌اند.

نوشته مادربردهای Z890 اینتل با قیمت پایه ۱۹۹ دلار روانه بازار شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow