طراحی منحصر به فرد هدفون های جدید Ear (Open) ناتینگ

بر اساس گزارش WinFuture، شرکت ناتینگ قصد دارد امروز از هدفون‌های جدید خود، Ear (Open)، رونمایی کند. با وجود این، تصاویر لو رفته این شرکت، طراحی هدفون را پیش از زمان عرضه فاش کرده است. به گزارش تک‌ناک، هدفون جدید Ear (Open) ناتینگ دارای اسپیکرهایی با درایورهای ۱۴.۲ میلی‌متری هستند که درست بیرون از گوش […] نوشته طراحی منحصر به فرد هدفون های جدید Ear (Open) ناتینگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
طراحی منحصر به فرد هدفون های جدید Ear (Open) ناتینگ

بر اساس گزارش WinFuture، شرکت ناتینگ قصد دارد امروز از هدفون‌های جدید خود، Ear (Open)، رونمایی کند. با وجود این، تصاویر لو رفته این شرکت، طراحی هدفون را پیش از زمان عرضه فاش کرده است.

به گزارش تک‌ناک، هدفون جدید Ear (Open) ناتینگ دارای اسپیکرهایی با درایورهای ۱۴.۲ میلی‌متری هستند که درست بیرون از گوش شما قرار می‌گیرند.

هدفون جدید Ear (Open) دارای یک بند منحنی است، که دور پشت گوش قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد تجربه کاربری راحت‌تری را ارائه دهد.

ورج می نویسد که براساس گزارش WinFuture، هدفون‌های جدید Ear (Open) از ناتینگ، به بلندگوهای ۱۴.۲ میلی‌متری مجهز خواهند بود که به صورت باز و خارج از گوش قرار می‌گیرند. طراحی شفاف بدنه با لوگوی مشخصه ناتینگ، ظاهری مدرن به این هدفون‌ها بخشیده است.

هدفون Ear (Open) ناتینگ
هدفون جدید Ear (Open) ناتینگ
هدفون Ear (Open) ناتینگ

WinFuture همچنین گزارش می‌دهد که این هدفون‌های جدید تا هشت ساعت عمر باتری بدون کیس (یا ۳۰ ساعت با کیس) را ارائه می‌دهند. شایعه شده است که این هدفون‌ها دارای کنترل‌های لمسی، قابلیت اتصال به چند دستگاه به طور همزمان و یک ویژگی برای شفاف‌تر کردن صدا در هنگام تماس تلفنی هستند.

ناتینگ Ear (Open) نیز ممکن است قابلیت ادغام پیشرفته با ChatGPT را داشته باشد، ویژگی‌ که در دیگر هدفون‌های ناتینگ به کار رفته و با گوشی‌های ناتینگ به بهترین نحو کار می‌کند.

این هدفون‌ها با استاندارد IP54 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم‌ هستند. همچنین ناتینگ Ear (Open) از قابلیت تقویت بیس بهره می‌برد که اولین بار در ناتینگ Ear معرفی شد و در ناتینگ Ear (a) نیز بهبود یافت. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای غنی‌تر از موسیقی را داشته باشید.

ما هنوز نمی‌دانیم که ناتینگ Ear (Open) چه قیمتی خواهد داشت، یا اینکه در رنگ‌های دیگری غیر از سفید در دسترس خواهد بود یا خیر. ناتینگ احتمال دارد روز سه‌شنبه اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

نوشته طراحی منحصر به فرد هدفون های جدید Ear (Open) ناتینگ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow