طرح جدید گوگل کروم برای درآمدزایی وب سایت ها

گوگل از طرح برنامه‌هایی برای پیاده‌سازی کسب درآمد از وب در مرورگر کروم خبر داد، که در آن به صاحبان وب‌سایت‌ها اجازه داده می‌شود تا مبالغ اندکی را از طریق این برنامه دریافت کنند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این پرداخت‌های خرد که به عنوان پاداش در ارائه محتوا از طریق کاربران انجام می‌شود، یکی... نوشته طرح جدید گوگل کروم برای درآمدزایی وب سایت ها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
طرح جدید گوگل کروم برای درآمدزایی وب سایت ها

گوگل از طرح برنامه‌هایی برای پیاده‌سازی کسب درآمد از وب در مرورگر کروم خبر داد، که در آن به صاحبان وب‌سایت‌ها اجازه داده می‌شود تا مبالغ اندکی را از طریق این برنامه دریافت کنند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این پرداخت‌های خرد که به عنوان پاداش در ارائه محتوا از طریق کاربران انجام می‌شود، یکی از راه‌های درآمدزایی برای صاحبان وب‌سایت‌ها خواهد بود.

به گفته کارشناسان، کسب درآمد تحت وب، فناوری جدیدی است که به صاحبان سایت اجازه می‌دهد در برابر استفاده کاربران از محتوای موجود در سایت، مبالغ اندکی دریافت کنند. این قابلیت علاوه بر درآمدهای تبلیغاتی، مبالغی را به جیب تولیدکنندکان محتوا و صاحبان سایت واریز می‌کند.

گوگل در این باره می‌گوید که هر صفحه اینترنتی با تگ rel=”monetization” HTML از حمایت کسب درآمد تحت وب برخوردار خواهد بود. این تگ به مرورگر کروم اعلام می‌کند که وب‌سایت مورد نظر تحت فرایند کسب درآمد قرار داشته است و پرداخت پول در آن مانعی ندارد.

گوگل امکان کسب درآمد تحت وب را فراهم کرد

همچنین 2 ویژگی منحصر به فرد نیز در فرایند درآمدزایی تحت وب وجود دارد، که شامل پرداختی‌های کوچک و عدم دخالت کاربران است. در این حالت کاربران تنها هزینه آنچه را که در صفحات مرورگر کروم دیده‌اند، پرداخت خواهند کرد.

اگرچه بازدیدکنندگان اشراف کاملی به مقدار و زمان پرداخت پول دارند، اما در بستر درآمدزایی تحت وب، صاحبان سایت سود مورد قبولی را دریافت خواهند کرد.

از آنجایی که پرداخت‌ها در این سیستم به صورت خودکار و بدون دخالت کاربران انجام می‌شود، اگر افرادی مایل به حمایت از یک وب‌سایت خاص هستند، می‌توانند با رجوع به صفحات آن سایت و بازدید محتوا، صاحبان آن را به درآمد خوبی برسانند.

کسب درآمد از وب، اقدامی نوظهور است که توسط گروه اجتماعی انکوباتور در حال توسعه می‌باشد و هنوز تحت استاندارد W3C قرار نگرفته است. هدف اصلی توسعه‌دهندگان این فناوری گرفتن بازخورد از کاربران به منظور قرار گرفتن تحت استاندارد W3C عنوان می‌شود.

نوشته طرح جدید گوگل کروم برای درآمدزایی وب سایت ها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow