طول ویدئوها در YouTube Shorts به ۳ دقیقه افزایش خواهد یافت

شرکت یوتیوب اعلام کرد که در به‌روزرسانی‌ جدید سرویس YouTube Shorts امکان بارگذاری ویدئوهای حداکثر ۳ دقیقه‌ای فراهم خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) امکان بارگذاری ویدئوهایی با حداکثر مدت‌زمان ۳ دقیقه در سرویس YouTube Shorts دردسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که تیک‌تاک، رقیب اصلی یوتیوب در‌زمینه‌ی محتوای کوتاه، در‌حال‌حاضر […] نوشته طول ویدئوها در YouTube Shorts به ۳ دقیقه افزایش خواهد یافت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  0
طول ویدئوها در YouTube Shorts به ۳ دقیقه افزایش خواهد یافت


شرکت یوتیوب اعلام کرد که در به‌روزرسانی‌ جدید سرویس YouTube Shorts امکان بارگذاری ویدئوهای حداکثر ۳ دقیقه‌ای فراهم خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) امکان بارگذاری ویدئوهایی با حداکثر مدت‌زمان ۳ دقیقه در سرویس YouTube Shorts دردسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که تیک‌تاک، رقیب اصلی یوتیوب در‌زمینه‌ی محتوای کوتاه، در‌حال‌حاضر امکان بارگذاری ویدئوهای حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های مهم YouTube Shorts، اضافه‌شدن قابلیت «Template» است. این قابلیت به سازندگان محتوا امکان می‌دهد تا از قالب و فرمت ویدئوهای محبوب و ترند در تولید محتوای خود استفاده کنند. قابلیت مذکور مشابه با ویژگی تیک‌تاک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از فرمت‌های ویدئویی از‌پیش‌تنظیم‌شده استفاده کنند و سپس آن‌ها را طبق سلیقه‌شان تغییر دهند. ناگفته نماند که این قابلیت ممکن است به ایجاد محتوای مشابه و تکراری منجر شود.

دراین‌میان، اینستاگرام نیز در ریلز‌های خود قابلیتی مشابه در‌اختیار سازندگان قرار داده است که با چند کلیک ساده می‌توانند تنظیمات ویرایش ویدئوهای دیگران را روی محتوای خود اعمال کنند. در یوتیوب، این قابلیت ازطریق دکمه‌ی ریمیکس (Remix) در‌دسترس خواهد بود.

ورج می‌نویسد که یوتیوب با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید، از‌جمله افزایش طول ویدئوهای Shorts به حداکثر ۳ دقیقه و افزودن قابلیت الگو، قصد دارد تجربه‌ی کاربران را بهبود ببخشد و هم‌زمان با پلتفرم‌های رقیب مانند تیک‌تاک و اینستاگرام رقابت کند. این تغییرات علاوه‌بر اینکه فرصت‌های بیشتری برای سازندگان محتوا فراهم می‌کند، به کاربران نیز کنترل بیشتری روی نوع محتوایی می‌دهد که در فید خود مشاهده می‌کنند.

نوشته طول ویدئوها در YouTube Shorts به ۳ دقیقه افزایش خواهد یافت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow