آغاز توسعه Hi-Fi Rush 2 شش ماه قبل از فروش Tango Gameworks به Krafton

استودیو Tango Gameworks زمانی‌که در ماه آگوست به Krafton فروخته شد‌، حدود شش ماه روی بازی Hi-Fi Rush 2 کار کرده بود. به‌گزارش تک‌ناک، پس از اینکه مایکروسافت در اوایل امسال استودیو Tango Gameworks را تعطیل کرد، Krafton این استودیو را تصاحب کرد. برخی از کارکنان به‌دلایل مختلف از استودیو مذکور جدا یا اخراج شدند؛ […] نوشته آغاز توسعه Hi-Fi Rush 2 شش ماه قبل از فروش Tango Gameworks به Krafton اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  0
آغاز توسعه Hi-Fi Rush 2 شش ماه قبل از فروش Tango Gameworks به Krafton

استودیو Tango Gameworks زمانی‌که در ماه آگوست به Krafton فروخته شد‌، حدود شش ماه روی بازی Hi-Fi Rush 2 کار کرده بود.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از اینکه مایکروسافت در اوایل امسال استودیو Tango Gameworks را تعطیل کرد، Krafton این استودیو را تصاحب کرد. برخی از کارکنان به‌دلایل مختلف از استودیو مذکور جدا یا اخراج شدند؛ اما Krafton پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال تعداد کارکنان این استودیو به حدود ۹۰ تا ۱۰۰ نفر بازگردد.

موفقیت Hi-Fi Rush یکی از دلایل اصلی تصمیم Krafton برای خرید این استودیو بوده است. ماریا پارک (Maria Park)، رئیس بخش توسعه‌ی شرکت Krafton، در مصاحبه‌ با GamesIndustry.Biz اظهار کرد:

اعتقاد داریم که استودیو Tango Gameworks فقط به شینجی میکامی وابسته نیست و افراد خلاق بسیاری از توسعه‌دهندگان جوان وارد تیم شدند و توانستند دستاوردهایی منحصربه‌فرد ارائه دهند. این استودیو طیف گسترده‌ای از تجربه‌های مختلف را می‌تواند خلق کند. آن‌ها چند پروژه‌ی جدید در دست تولید دارند که ما آن‌ها را بررسی کردیم و بسیار متفاوت از عناوین قبلی بودند.

استودیوی Tango Gameworks زمانی که در ماه آگوست توسط Krafton خریداری شد، حدود شش ماه روی دنباله بازی Hi-Fi Rush کار کرده بود.

ماریا پارک همچنین اعلام کرد که تیم Tango Gameworks علاقه‌مند است تا Hi-Fi Rush را به پلتفرم‌های بیشتری مانند نینتندو سوئیچ بیاورد. او افزود:

فکر می‌کنم تیم واقعاً می‌خواهد روی ساخت DLC برای Hi-Fi Rush کار کند؛ زیرا آن‌ها به حفظ استانداردهای بالای کیفیت برای Hi-Fi Rush 2 متعهدند. آن‌ها نمی‌خواهند در توسعه‌ی دنباله عجله کنند و قصد دارند وقت لازم را برای بهبود و ارائه‌ی تجربه‌ای متفاوت بگذارند.

یوروگیمر می‌نویسد که توسعه‌ی دنباله‌ی این بازی از شش ماه قبل از ملاقات اولیه‌ی Krafton با Tango Gameworks آغاز شده بود؛ اگرچه توسعه‌ی بازی به‌دلیل فرایند انتقال مالکیت IP از مایکروسافت به Krafton متوقف شده است. پارک تأیید کرد که مالکیت بازی‌های دیگر Tango Gameworks از‌جمله Ghostwire: Tokyo و The Evil Within همچنان در‌اختیار مایکروسافت باقی خواهد ماند و بخشی از قرارداد خرید Krafton نیست.

در مصاحبه‌ی قبلی، رئیس Krafton، اعلام کرد که هدف از خرید این استودیو حفظ میراث آن‌ها بوده است. او اعتراف کرد که انتظار ندارد Hi-Fi Rush 2 ازنظر مالی برایشان سودآور باشد. او گفت:

هدف اصلی نباید موفقیتی بسیار بزرگ باشد. اگر به این شکل به آن فکر کنید، Hi-Fi Rush شاید از‌لحاظ مالی کمی ضررده باشد؛ اما این تیم باید تشویق شود تا چیزهای جدیدی خلق کند و به مسیرش ادامه دهد. ما می‌خواهیم تیم‌های بیشتری مانند آن‌ها در زیرمجموعه‌ی خود داشته باشیم.

نوشته آغاز توسعه Hi-Fi Rush 2 شش ماه قبل از فروش Tango Gameworks به Krafton اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow