عرضه استیبل‌کوینی برپایه درهم امارات در دستور کار بنیاد تتر

مدیرعامل بنیاد تتر در اظهارنظری تازه گفته است که نهاد متبوعش در پی عرضه‌ی استیبل‌کوینی تازه برپایه‌ی درهم امارات است. به‌گزارش تک‌ناک، بنیاد تتر از برنامه‌های آتی خود برای عرضه‌ی استیبل‌کوینی تازه برپایه‌ی درهم امارات متحده‌ی عربی (AED) پرده برداشت. پائولو آردوینو، مدیرعامل بنیاد تتر، با اعلام این خبر در مصاحبه‌ای به رسانه‌ها گفته است:... نوشته عرضه استیبل‌کوینی برپایه درهم امارات در دستور کار بنیاد تتر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
عرضه استیبل‌کوینی برپایه درهم امارات در دستور کار بنیاد تتر

مدیرعامل بنیاد تتر در اظهارنظری تازه گفته است که نهاد متبوعش در پی عرضه‌ی استیبل‌کوینی تازه برپایه‌ی درهم امارات است.

به‌گزارش تک‌ناک، بنیاد تتر از برنامه‌های آتی خود برای عرضه‌ی استیبل‌کوینی تازه برپایه‌ی درهم امارات متحده‌ی عربی (AED) پرده برداشت. پائولو آردوینو، مدیرعامل بنیاد تتر، با اعلام این خبر در مصاحبه‌ای به رسانه‌ها گفته است:

امارات متحده‌ی عربی یکی از مراکز مهم اقتصادی جهان است. استیبل‌کوینی برپایه‌ی پول رسمی این کشور می‌تواند یاریگر افراد و کسب‌وکارهایی باشد که در پی ابزاری امن و کارآمد برای انجام تراکنش‌های خود هستند.

دیکریپت می‌نویسد آردوینو گفته است که رتق‌وفتق پرداخت‌های فرامرزی و تسهیل امور بازرگانی و تنوع‌بخشی به سبد دارایی‌ها ازجمله کاربردهای فراگیر استیبل‌کوین برپایه‌ی درهم است.

عرضه استیبل کوین برپایه تتر

از قرار معلوم، استیبل‌کوین یاشده با همکاری دو شرکت فونیکس گروپ پی‌ال‌سی و گرین آکرون اینوستمنتز عرضه خواهد شد. استیبل‌کوین پیشنهادی مبتنی‌بر درهم به صف استیبل‌کوین‌های کنونی تتر اضافه می‌شود که برپایه‌ی ارزهای جهان‌روایی همچون دلار، یورو، یوان چین و پزو مکزیک عرضه شده‌اند.

گفتنی است که امارات متحده‌ی عربی یکی از کشورهایی است که همواره در پی تثبیت جایگاه خود به‌عنوان قطب نوآوری در رمزارزها و بلاک‌چین بوده است. از سال ۲۰۲۲، این کشور پذیرای موجی از سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌‌ی رمزارزها بوده است که بخشی از آن به تأسیس سازمانی به نام «سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی» بازمی‌گردد.

نوشته عرضه استیبل‌کوینی برپایه درهم امارات در دستور کار بنیاد تتر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow