ارتقای کیفیت عکاسی در ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس با AI Ultra-clear

ریلمی با معرفی ویژگی AI Ultra-clear برای ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس، عکاسی با گوشی‌های هوشمند را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. به‌گزارش تک‌ناک،‌ ریلمی ویژگی بهبود عکاسی با هوش مصنوعی به نام AI Ultra-clear را برای ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس معرفی کرد. این ویژگی جزئیات و وضوح... نوشته ارتقای کیفیت عکاسی در ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس با AI Ultra-clear اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
ارتقای کیفیت عکاسی در ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس با AI Ultra-clear

ریلمی با معرفی ویژگی AI Ultra-clear برای ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس، عکاسی با گوشی‌های هوشمند را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک،‌ ریلمی ویژگی بهبود عکاسی با هوش مصنوعی به نام AI Ultra-clear را برای ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس معرفی کرد. این ویژگی جزئیات و وضوح عکس‌های تار را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد. قابلیت هوش مصنوعی یادشده به‌ویژه برای بهبود عکس‌هایی مفید است که لحظه‌ی ثبت آن‌ها از دست رفته است و نمی‌توان آن‌ها را دوباره گرفت.

ریلمی با معرفی ویژگی "AI Ultra-clear"، عکاسی با گوشی‌های هوشمند را وارد مرحله جدیدی

گیزموچاینا می‌نویسد این اولین‌باری نیست که استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌های تار را شاهد هستیم. پیش‌از‌این، گوگل با معرفی ویژگی Photo Unblur در سری‌ پیکسل ۸ و سری پیکسل ۹، گامی مهم در این زمینه برداشته است. این ویژگی با هدف رفع تاری عکس‌ها و بهبود جزئیات آن‌ها طراحی شده است.

به‌عبارت‌دیگر، هر دو شرکت گوگل و ریلمی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به‌دنبال ارائه‌ی راهکارهایی برای بهبود تجربه‌ی عکاسی کاربران هستند. ریلمی درباره‌ی محل پردازش تصاویر (محلی یا ابری) اطلاعات دقیقی ارائه نداده است؛ اما پردازش محلی به‌دلیل سرعت بیشتر و حفظ حریم خصوصی ترجیح داده می‌شود.

ریلمی با معرفی ویژگی "AI Ultra-clear"، عکاسی با گوشی‌های هوشمند را وارد مرحله جدیدی

Realme 13 Pro و Pro Plus به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی مجهز هستند. بااین‌حال، تفاوت اصلی این دو در دوربین تله‌فوتو است. مدل پرو پلاس به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر مجهز شده است که از سنسور بزرگ‌تر ۱/۱.۵۶ اینچی بهره می‌برد. درمقابل دوربین اصلی مدل پرو از سنسور کوچک‌تر ۱/۱.۹۵ اینچی استفاده می‌کند.

قلب تپنده‌ی هر دو گوشی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که با باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود. درحالی‌که مدل پایه از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند، فناوری شارژ سریع ریلمی ۱۳ پرو پلاس ۸۰ واتی است.

نوشته ارتقای کیفیت عکاسی در ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس با AI Ultra-clear اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow