عرضه ردمی نوت پرو 14 5G و پوکو X7 در آینده نزدیک

گوشی‌های جدید ردمی و پوکو به نام‌های ردمی نوت پرو ۱۴ 5G و پوکو X7 به‌زودی روانه بازار می‌شوند. این خبر نشان می‌دهد که این دو گوشی در مراحل پایانی تولید قرار دارند. به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی سری ردمی نوت ۱۴، اطلاعات جدیدی از این سری فاش شده است. وب‌سایت گیزموچاینا موفق […] نوشته عرضه ردمی نوت پرو 14 5G و پوکو X7 در آینده نزدیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
عرضه ردمی نوت پرو 14 5G و پوکو X7 در آینده نزدیک

گوشی‌های جدید ردمی و پوکو به نام‌های ردمی نوت پرو ۱۴ 5G و پوکو X7 به‌زودی روانه بازار می‌شوند. این خبر نشان می‌دهد که این دو گوشی در مراحل پایانی تولید قرار دارند.

به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی سری ردمی نوت ۱۴، اطلاعات جدیدی از این سری فاش شده است. وب‌سایت گیزموچاینا موفق شده است ردمی نوت پرو ۱۴ 5G و پوکو X7 را در پایگاه داده IMEI مشاهده کند. شباهت مشخصات این دو گوشی حاکی از آن است که POCO X7 در‌واقع نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته‌ی Redmi Note 14 Pro 5G است.

با‌این‌حال، شیائومی وعده تفاوت‌هایی، به‌ویژه در بخش دوربین را داده است. هدف از عرضه‌ی پوکو X7، ارائه‌ی گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای کاربران است تا بتوانند با قیمتی مناسب‌تر به فناوری‌های جدیدتر دسترسی پیدا کنند.

گیزموچاینا می‌نویسد که ردمی نوت پرو ۱۴ 5G و پوکو X7 از یک کد رمز (amethyst) استفاده می‌کنند و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ اس نسل ۳ مجهز شده‌اند. این ارتقایی مهم درمقایسه‌با مدل قبلی (Note 13 Pro 5G) محسوب می‌شود؛ زیرا نسل قبلی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ استفاده می‌کرد.

Redmi Note 14 Pro 5G
POCO X7

ردمی نوت پرو ۱۴ 5G با شماره مدل 24090RA29G و Poco X7 با شماره مدل 24095PCADG معرفی شده‌اند. جالب است بدانید که چند هفته پیش، نسخه‌ی دیگری از Note 14 Pro 5G با شماره مدل 24090RA29C مشاهده شد که گواهی 3C را دریافت کرده بود. این نسخه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کرد.

این در حالی است که نسل قبلی، یعنی Redmi Note 13 Pro 5G، از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. بنابراین، می‌توان گفت که یکی از ضعف‌های نسل جدید، کاهش سرعت شارژ درمقایسه‌با مدل قبلی است. اگرچه سری Note 14 از‌نظر پردازنده و سایر مشخصات بهبود یافته است، این کاهش سرعت شارژ می‌تواند برای برخی کاربران مهم باشد.

درمقابل، Redmi Note 14 Pro 5G از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که درمقایسه‌با نسل قبلی (Note 13 5G با شارژ ۳۳ واتی) بهبود چشمگیری محسوب می‌شود. این نشان می‌دهد شیائومی در برخی جنبه‌ها به محصولات خود ارتقا داده است. با‌این‌حال، کاهش سرعت شارژ در مدل پرو کمی تعجب‌آور است.

همان‌طور‌که پیش‌تر تأیید شده بود، Redmi Note 14 Pro 5G نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۳ بهره می‌برد. با‌توجه‌به انتظارات زیاد کاربران از سری جدید Redmi Note 14، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در اواخر ماه جاری میلادی رسماً معرفی شوند.

نوشته عرضه ردمی نوت پرو 14 5G و پوکو X7 در آینده نزدیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow