عینک و ایرپادهای دوربین دار اپل سال ۲۰۲۷ رونمایی می‌شود

شرکت اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۷، دنیای فناوری را با معرفی دو محصول جدید و هیجان‌انگیز عینک و ایرپادهای هوشمند دوربین‌دار متحول کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، خبر تولید عینک و ایرپادهای هوشمند که از سوی بلومبرگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که اپل پس از موفقیت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو، قصد […] نوشته عینک و ایرپادهای دوربین دار اپل سال ۲۰۲۷ رونمایی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  4
عینک و ایرپادهای دوربین دار اپل سال ۲۰۲۷ رونمایی می‌شود

شرکت اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۷، دنیای فناوری را با معرفی دو محصول جدید و هیجان‌انگیز عینک و ایرپادهای هوشمند دوربین‌دار متحول کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، خبر تولید عینک و ایرپادهای هوشمند که از سوی بلومبرگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که اپل پس از موفقیت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو، قصد دارد به گسترش محصولات مبتنی بر بینایی خود ادامه دهد.

عینک‌های هوشمند جدید اپل به گونه‌ای طراحی خواهند شد که به رقیبی جدی برای محصولات مشابهی مانند عینک‌های هوشمند متا و ریبن تبدیل شوند.

علاوه بر عینک‌های هوشمند، اپل قصد دارد ایرپادهایی را با قابلیت‌های جدید و پیشرفته به بازار عرضه کند. این ایرپادها به دوربین مجهز خواهند بود و به کاربران امکان انجام کارهای مختلفی را خواهند داد.

دلیل اصلی این تصمیم، سرمایه‌گذاری کلان اپل روی فناوری هوش بصری در هدست ویژن پرو است. با توجه به این سرمایه‌گذاری عظیم، اپل تصمیم دارد تا از این فناوری در محصولات جدید خود نیز استفاده کند تا بتواند بیشترین بهره را از آن ببرد.

شایعات بیانگر آن است که کاربران ممکن است در آینده نزدیک به بخشی از این قابلیت در آیفون‌های ۱۶ دسترسی پیدا کنند.

این شرکت همچنین قصد دارد این فناوری را به محصولات دیگری مانند عینک‌های هوشمند نیز گسترش دهد. تصور کنید عینک هوشمندی که بتواند محیط اطراف شما را تحلیل کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. این همان چیزی است که اپل به دنبال آن است.

اپل در سال ۲۰۲۷ عینک و ایرپادهای هوشمند خود را معرفی می‌کند

در حالی که گوگل گلس در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار مفهوم عینک‌های هوشمند را عمومی کرد، تحولات اخیر، به ویژه با عینک‌های هوشمند متا، موج جدیدی از علاقه را برانگیخته است. شاید اپل بخواهد از این فرصت استفاده و از هیاهوی اطراف این محصولات فانتزی بهره‌برداری نماید.

عینک‌های هوشمند اپل به احتمال زیاد مجهز به دوربین‌های پیشرفته‌ای خواهند بود که با استفاده از هوش مصنوعی، اشیاء و افراد اطراف را شناسایی می‌کنند و اطلاعات مربوط به آنها را به کاربر ارائه می‌دهند. همچنین این عینک‌ها ممکن است دارای بلندگو و میکروفون داخلی باشند تا امکان برقراری تماس و تعامل با دستیار صوتی را فراهم کنند.

یکی دیگر از محصولات بالقوه‌ اپل، ایرپادهای هوشمندی هستند که به دوربین مجهز شده‌اند. این دوربین‌ها می‌توانند برای جمع‌آوری اطلاعات بصری استفاده شوند و به اپل اجازه دهند تا قابلیت‌های جدید و جذابی را به ایرپادها اضافه کند.

با وجود این، با توجه به جدایی تانگ تان، یکی از مدیران ارشد طراحی محصول اپل، آینده‌ این پروژه‌ها تا حدودی نامشخص است. تانگ تان نقش مهمی در توسعه‌ محصولات صوتی اپل ایفا می‌کرد و جدایی او می‌تواند بر روند توسعه‌ این محصولات تأثیر بگذارد.

نوشته عینک و ایرپادهای دوربین دار اپل سال ۲۰۲۷ رونمایی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow