قیمت بیت کوین زودتر از انتظارات شش‌رقمی می‌شود

کوین سونسون، تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید که بیت کوین زودتر از آنچه انتظار می‌رود، به قله قیمتی ۱۰۰ هزار دلار دست پیدا می‌کند. به‌ گزارش تک‌ناک، سونسون در ویدیوی تازه‌ای خطاب به ده‌ها هزار مخاطب خود گفته است که بیت کوین از زمان ثبت کف قیمتی خود در سال ۲۰۲۲ تا به امروز،... نوشته قیمت بیت کوین زودتر از انتظارات شش‌رقمی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
قیمت بیت کوین زودتر از انتظارات شش‌رقمی می‌شود

کوین سونسون، تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید که بیت کوین زودتر از آنچه انتظار می‌رود، به قله قیمتی ۱۰۰ هزار دلار دست پیدا می‌کند.

به‌ گزارش تک‌ناک، سونسون در ویدیوی تازه‌ای خطاب به ده‌ها هزار مخاطب خود گفته است که بیت کوین از زمان ثبت کف قیمتی خود در سال ۲۰۲۲ تا به امروز، همواره مجموعه‌ای از حرکات یک‌باره و ضربتی را از خود به نمایش گذاشته و بعد از رسیدن به کف، رشدهای چشم‌گیری را تجربه کرده است.

به نقل از دیلی‌هودل، سونسون می‌گوید که بیت کوین اکنون در آستانه رشدی ۵۰ درصدی قرار دارد.

او اعلام کرد:

«ما تنها یک حرکت تکانشی تا فتح قله قیمتی ۱۰۰ هزار دلار فاصله داریم. من فکر می‌کنم که خیلی سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رود به این محدوده دست پیدا می‌کنیم. بازار اغلب معامله‌گران را شگفت‌زده و ورای انتظارات آنها عمل می‌کند.»

رشد بیت کوین

سونسون در بخش دیگری از اظهارات خود گفت:

«اگر بیت کوین بتواند با تقلای بسیار، خود را به محدوده قیمتی بالای ۷۴ هزار دلار برساند، آنگاه هیچ مانعی بر سر راه آن برای فتح قله ۱۰۰ هزار دلار وجود ندارد. درست در همین لحظه است که موجی از فومو (ترس از جا ماندن) در بازار شکل می‌گیرد و سیلی از تقاضا به صرافی‌ها سرازیر می‌شود.»

ذکر این موضوع ضروری است که هم‌اکنون در لحظه نگارش این مقاله، هر واحد بیت کوین در محدوده ۶۶,۶۸۷ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته قیمت بیت کوین زودتر از انتظارات شش‌رقمی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow