گوگل فوتوز Collections را به‌عنوان جایگزین تب کتابخانه معرفی کرد

گوگل با جایگزینی تب کتابخانه‌ی قدیمی با نمای جدیدی به نام «مجموعه‌ها» (Collections)، به‌دنبال تغییر رابط کاربری گوگل فوتوز است. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال معرفی تبی جدید به نام «Collections» در گوگل فوتوز است که قرار است پیدا‌کردن محتوا را «آسان‌تر از همیشه» می‌کند. بنابراین، می‌توانید با تب کتابخانه‌ی خود در این اپلیکیشن خداحافظی... نوشته گوگل فوتوز Collections را به‌عنوان جایگزین تب کتابخانه معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
گوگل فوتوز Collections را به‌عنوان جایگزین تب کتابخانه معرفی کرد

گوگل با جایگزینی تب کتابخانه‌ی قدیمی با نمای جدیدی به نام «مجموعه‌ها» (Collections)، به‌دنبال تغییر رابط کاربری گوگل فوتوز است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال معرفی تبی جدید به نام «Collections» در گوگل فوتوز است که قرار است پیدا‌کردن محتوا را «آسان‌تر از همیشه» می‌کند. بنابراین، می‌توانید با تب کتابخانه‌ی خود در این اپلیکیشن خداحافظی کنید.

تب «Collections» همه‌ی آلبوم‌های شما را در یک مکان مانند آلبوم‌های خصوصی و آلبوم‌هایی که کاربران دیگر با شما به‌اشتراک گذاشته‌اند و نیز پوشه‌های جدیدی برای افراد، حیوانات خانگی، اسناد و مکان‌ها جمع‌آوری می‌کند.

این تغییرات احتمالاً در حمایت از دستیار Ask Photos مبتنی‌بر جمنای گوگل اعمال می‌شود که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، اعلام کرد تابستان امسال منتشر خواهد شد.

رسانه‌ی 9to5Google اشاره می‌کند که تب جست‌وجو‌ی گوگل فوتوز نیز بازطراحی و تایل‌های تصویر قبلی با فهرستی از گزینه‌های پیشنهادی مانند اسکرین‌شات‌ها و سلفی‌ها و منوها جایگزین شده است.

گوگل در حال تغییر رابط کاربری گوگل Google Photos استورج می‌نویسد نمای «Collections» که جایگزین تب کتابخانه‌ی موجود است؛ اما نماد قفسه‌ی کتاب را حفظ کرده‌، درحال‌حاضر برای تمامی کاربران گوگل فوتوز نسخه‌ی اندروید و iOS در حال انتشار است. بااین‌حال، احتمال دارد چند هفته طول بکشد تا روی تمام دستگاه‌ها دردسترس قرار گیرد.

کاربران می‌توانند با ورود به تب «Collections» و انتخاب آلبوم‌ها، بین نماهای مختلف از‌جمله All و Shared with me و My albums جابه‌جا شوند. پوشه‌های Favorites و Trash در بالای صفحه نمایش داده خواهند شد؛ درحالی‌که گوگل اعلام کرده است دو تایل باقی‌‎مانده بر‌اساس پرکاربردترین موارد ممکن است تغییر کنند.

ناگفته نماند که پوشه‌های قفل‌شده‌ی کاربران پس از دریافت بازخورد منفی درباره‌ی موقعیت قرارگیری، دیگر در بالای نمای «Collections» پیشنهاد نخواهد شد. پوشه‌ی ابزارها نیز به‌طور کامل حذف می‌شود؛ اما ابزارهای زیر آن صرفاً جابه‌جا می‌شوند. به‌عنوان مثال، گزینه ایجاد پوشه‌ی قفل‌شده را می‌توان با پیمایش به پایین «Collections» پیدا کرد.

گزینه‌هایی برای وارد‌کردن تصاویر و ایجاد مواردی مانند آلبوم‌ها و کلاژها و ویدئوهای مهم را می‌توان با ضربه‌زدن روی نماد «+» پیدا کرد. درمقابل، مواردی مانند آزاد‌کردن فضای دستگاه و مدیریت قاب عکس‌ها اکنون به ضربه‌زدن روی پروفایل حساب گوگل Google Photos شما نیاز دارد.

نوشته گوگل فوتوز Collections را به‌عنوان جایگزین تب کتابخانه معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow